coinex
راهنمای خرید تکراتو

افزایش کیفیت تجربه بازی ویژن پرو اپل با کنترلر میسر خواهد شد

به گفته برخی منابع، شرکت اپل به احتمال زیاد در جهت افزایش کیفیت تجربه بازی ویژن پرو کاربران، این هدست گرانقیمت را با یک کنترلر مجزا به بازار عرضه کند.

اپل به طور رسمی اعلام کرده است که هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظارش، ویژن پرو، قرار است در تاریخ 2 فوریه در تمام فروشگاه‌های اپل و وب سایت رسمی ایالات متحده عرضه شود و پیش فروش آن از 19 ژانویه آغاز می‌شود. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری در مورد این محصول در حال ظهور است و راه حل‌های تعاملی نوآورانه ای را که اپل برای توسعه دهندگان بازی در نظر گرفته است، آشکار می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


افزایش کیفیت تجربه بازی ویژن پرو با کنترلر

طبق گزارش‌های جیمیان نیوز، اپل در هدست Vision Pro خود دو راه حل تعاملی برای توسعه دهندگان بازی ارائه می‌دهد. اولین راه حل شامل یک تجربه بازی با حرکت کامل است که به کاربران امکان می‌دهد لمس دکمه‌های مجازی را از طریق بازخورد صوتی شبیه سازی کنند. گزینه دوم سازگاری کامل با یک کنترلر جوی استیک را ارائه می‌دهد و کاربران را قادر می‌سازد نه تنها عملکرد دکمه‌ها را انجام دهند بلکه به صورت بصری دستگاه را با درجه ای از آزادی ردیابی و موقعیت یابی کنند. این راه حل جوی استیک شباهت‌هایی به راه حل جوی استیک موجود در سیستم PS VR دارد.

با استفاده از تراشه M2 و R1 اپل، Vision Pro حرکات دست و چشم شما را برای کنترل حرکات نمایشی ردیابی می‌کند

در حالی که شکل دقیق کنترلر ویژن پرو اپل نامشخص است، راه حل‌های روش‌های کنترلی با استفاده از کنترل چشم، عملیات انتخاب انگشت و ارتباط صوتی با سیری را به نمایش گذاشته است. با این حال، اشاره شده است که این روش کنترل ممکن است تا حدی دقت نداشته باشد، به ویژه برای بازی‌هایی که به سرعت پاسخگویی بالا نیاز دارند.

هدست ویژن پرو در ابتدا توسط اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ژوئن سال قبل با برچسب قیمت 3499 دلار رونمایی شد. این هدست دارای رزولوشن 4K است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک دستگیره در کنار نمایشگر، بین حالت‌های واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) جابجا شوند. این هدست با استفاده از تراشه M2 اپل و تراشه R1 جدید، داده‌های حسگرها، دوربین‌ها و میکروفون‌های داخلی را پردازش می‌کند.

همانطور که اپل وارد بازار واقعیت ترکیبی می‌شود، انتظار می‌رود Vision Pro یک تجربه منحصر به فرد و همه جانبه را ارائه دهد و فناوری پیشرفته را با راه حل‌های بازی تعاملی ترکیب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش کیفیت تجربه بازی ویژن پرو چیست؟ نظرت خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر