coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سکونت در جزایر خلیج فارس معافیت از خدمت سربازی را در پی دارد

براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان خدمت سربازی که در جزایر خلیج فارس سکونت می‌کنند، معافیت از خدمت سربازی می‌شوند.

با اعلام معاومنت نیروی انسانی فراجا و طبق ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، طرح معافیت از خدمت سربازی برای مشمولینی که در جزایر خلیج فارس ساکن هستند، استارت خورد. البته مشمول باید حداقل 12 سال در این جزایر مانند جزیره‌های تنب بزرگ و تنب کوچک، ابوموسی و غیره سکونت داشته باشد و به انتخاب سرپرست خانوار، یکی از فرزندان پسر خانواده از انجام خدمت سربازی معاف خواهد شد. لازم به ذکر است که پدر خانواده نیز در صورت عدم انجام خدمت مقدس سربازی، می‌تواند از این طرح استفاده نماید.

بیشتر بخوانید: اعلام شرایط خرید بیمه سربازی ؛ شیوه تبدیل بیمه سربازی به بیمه کار [+ویدئو]

مشمولین ساکن حاشیه خلیج فارس معافیت از خدمت سربازی می‌شوند

بنا بر اعلام معاونت نیروی انسانی فراجا و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح خانواده‌هایی که از تاریخ ۱۵ مرداد امسال به مدت ۱۲ سال در جزایر بوموسی، تنب کوچک و بزرگ، فارسی، لارک، سیری، فارور کوچک و بزرگ، لاوان و هندورابی مستقر در خلیج فارس «با تایید مراجع ذیصلاح» سکونت داشته باشند، پدر یا یکی از فرزندان ذکور خانواده می‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند.

مشمولین ساکن حاشیه خلیج فارس معافیت از خدمت سربازی می‌شوند

اگر در خانواده‌ای بیش از یک فرزند ذکور دارای شرایط معافیت وجود داشته باشد، انتخاب یکی از فرزندان برای استفاده از معافیت خدمت سربازی، توسط پدر صورت می‌پذیرد و در صورت فوت پدر، توسط سرپرست قانونی خانواده انتخاب و معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اعلام شرایط مفافیت مشمولین خدمت سربازی در شهرهای حاشیه خلیج فارش چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر