;
coinex

هدست ویژن پرو اپل رکورد زد؛ فروش 180000 دستگاه در کمتر از یک هفته

هدست ویژن پرو اپل رکورد فروش در تایم پیش‌سفارش را زد. این هدست واقعیت ترکیبی تنها در سه روز 180000 سفارش از سوی طرفداران داشته است.

Ming-Chi Kuo به تازگی مدعی شده که هدست واقعیت ترکیبی اپل با استقبال بی‌نظیری روبرو شده و موفقیت بزرگی را برای این غول فناوری کوپرتینویی به ارمغان آورده است. اپل ویژن پرو در تاریخ 19 ژانویه برای پیش‌فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت و قرار است که عرضه اولیه آن از تاریخ 2 فوریه آغاز شود. در ادامه آمار فروش حیرت‌انگیز این محصول را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آمار فروش هدست ویژن پرو اپل

در طول اولین پیش‌سفارش Apple Vision Pro در آخر هفته، توجه افراد زیادی به این گجت جلب شد، به گونه‌ای که میزان فروش اولیه آن بین 160000 تا 180000 واحد تخمین زده می‌شود. شرکت اپل این موفقیت را مدیون کاربران و طرفداران اصیل، قدیمی و وفادار خود است. با این حال، این پیش‌فروش بالا، یک جنبه منفی نیز به دنبال داشته و آن هم این است که تاریخ تحویل هدست‌ها تغییر کرده و برخی از خریداران، برای تجربه کار با این محصول، باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

هدست ویژن پرو اپل

بلافاصله پس از شروع پیش‌سفارش‌، زمان ارسال ویژن پرو به 5 الی 7 هفته افزایش یافت و حالا پس از گذشت 48 ساعت همچنان بدون تغییر باقی مانده است. Kuo می‌گوید که درست مانند آیفون‌ها، میزان تقاضا پس از ارسال اولین سفارش‌ها کاهش خواهد یافت. با این حال، غلبه بر تقاضای فزاینده هدست ویژن پرو می‌تواند به یک چالش بزرگ برای اپل تبدیل شود.

البته کو معتقد است که اپل می‌تواند امسال، بدون هیچ مشکلی، 500000 عدد ویژن پرو تولید کند. این شرکت دارای یک شبکه از کاربران فعال 1.2 میلیاردی است که اگر تنها 0.007 درصد از آنها مایل به خرید هدست واقیت ترکیبی جذاب Vision Pro پس از پش‌سفارش باشند، باز هم اپل از پس تولید برمی‌آید.

طبق گزارش Kuo، اگرچه شرکای زنجیره تامین اپل، مانند Luxshare، برای پاسخگویی به تقاضای بالا اضافه‌کاری می‌کنند، اما هنوز هم جای بهبود در راندمان تولید Vision Pro وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هدست ویژن پرو اپل چیست؟ آیا شما هم از طرفداران سخت و دو آتیشه اپل و محصولات جذابش هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر