;
coinex

اوپو K12 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وارد بازار خواهد شد

گوشی‌های سرکت اوپو که جزء میان‌رده‌ها دسته‌بندی می‌شود طرفداران خاص خودش را دارد. طبق اعلام این شرکت اوپو K12 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 به بار خواهد آمد

در گوشی‌های میان‌رده سری اوپو K که هم در چین و هم در بازارهای منتخب جهانی به فروش می‌رسند تفاوت‌هایی بوجود دارد. در نسخه‌ای که در بازار چین فروخته می‌شود ویژگی‌های بهتری ارائه شده و با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید؛ رندرهای اوپو رنو 11F 5G با رنگ‌بندی‌های زیبا منتشر شد

اوپو K11 نسل فعلی گوشی‌های سری K در چین اواخر ژوئیه 2023 راه‌اندازی شد.  اما قرار است  Oppo K12 با تراشه جدیدش جای آن را بگیرد.  طبق گفته‌ی Digital Chat Station،  اوپو K12 در دل خود تراشه‌ی اسنپدراگون 7 نسل 3 SoC کوالکوم خواهد داشت که برای یک گوشی‌ میان‌رده امتیاز خوبی محسوب می‌شود.

هرچند اطلاعات زیادی در مورد سایر جنبه‌های اوپو K12 وجود ندارد ولی پیش‌بینی می‌شود عملکرد خوبی نسبت قیمت آن داشته باشد اما متاسفانه نمایشگر چشمگیری ارائه نخواهد داشت.

در یک مقایسه کلی، نسخه قبلی اوپو K11 با تراشه کوالکوم اسنپدراگون 782G عرضه می‌شود و از صفحه نمایش 6.7 اینچی تخت AMOLED با رزولوشن 2412 در 1080 پیکسل (FHD+) و نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد. باید منتظر ماند و دید که اوپو برای نسخه‌ی جدید K12 خود چه صفحه نمایش و امکانات دیگری فراهم خواهد کرد.

از موارد جالب دستگاه می‌توان به دوربین سه‌گانه‌ی آن اشاره کرد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌شود. همچنین دو بلندگوی استریو، اسلات کارت MicroSD، باتری 500 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی دیگر ویژگی‌های این گوشی است که شرکت اوپو برای آن در نظر گرفته است.

از آنجایی که اوپو K11 به نام OnePlus Nord CE 3 در بازارهای جهانی عرضه می‌شود‌انتظار می‌رود اوپو K12 نیز به OnePlus Nord CE 4 تغییر نام دهد.

 بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات اوپو K12 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر