coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات دوربین میزو 21 پرو (Meizu 21 Pro) فاش شد [+ تاریخ معرفی]

طبق شایعات، کمپانی میزو در حال کار بر روی نسل بعدی پرچم‌داران خود برای بازار چین است. اخیرا نیز مشخصات دوربین میزو 21 پرو و برخی جزئیات دیگر لو رفته است.

چندی پیش، پایگاه اطلاعاتی 3C چین وجود این دستگاه را تأیید کرد که با شماره‌های مدل M481S و M481Q شناخته می‌شود. در حالی که این گواهی‌ قابلیت شارژ سریع گوشی را تأیید کرده، شایعات اطلاعات بیشتری را فاش کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین میزو 21 پرو (Meizu 21 Pro)

یک افشاگر چینی برخی جزئیات گوشی Meizu 21 Pro فاش کرده است. به گفته او، میزو 21 پرو تا انتهای فوریه معرفی خواهد شد. این دستگاه مجهز به حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. برای کسانی که اطلاعاتی ندارند، Meizu 21 مجهز به حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

احتمالا این پرچمدار جدید میزو از فریم تیتانیومی بهره خواهد برد و سنسور اثر انگشت اولتراسونیک آن در زیر نمایش قرار می‌گیرد. مشخصات دوربین میزو 21 پرو نیز توسط این افشاگر لو رفته است. به گفته وی، این دستگاه دوربین سه‌گانه داشته که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض و یک دوربین تله‌فوتو است که زوم اپتیکال 3 برابر را ارائه می‌دهد.

طبق گزارش‌های دیگر، Meizu 21 Pro دارای یک صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن 2K و نرخ تازه‌سازی 120Hz خواهد بود. چیپست Snapdragon 8 Gen 3 نیز در داخل این دستگاه حضور خواهد داشت و انتظار می‌رود یک باتری 5,020 میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تامین کند. به‌علاوه، این گوشی از شارژ سریع با سیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

میزو 21 پرو در مقایسه با Meizu 21 که با قیمت 3,399 یوان (حدود 480 دلار آمریکا) عرضه می‌شود، در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. اگر قرار است این پرچمدار تا پایان فوریه رونمایی شود، احتمالاً در روزهای آینده شایعات و اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی Meizu 21 Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر