;
coinex

اوپو فایند ایکس7 اولترا بروزرسانی Maiden را دریافت می‌کند

گوشی اوپو فایند ایکس7 اولترا به‌روزرسانی Maiden را دریافت می‌کند که ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد. به‌روزرسانی اولیه اوپو که مبتنی بر ColoroS 14 خواهد بود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

این بروزرسانی با نسخه میان‌افزار PHY110_14.0.1.232 (CN01) سیستم را بهبود می‌بخشد و چندین مشکل برنامه و تنظیمات حریم خصوصی را تقویت می‌کند. به‌روزرسانی جدید مبتنی بر ColoroS 14 فقط برای گوشی Oppo Find X7 Ultra محدود نمی‌شود و قرار است روی گوشی‌های هوشمند دیگر نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اوپو K12 با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ وارد بازار خواهد شد

بروزرسانی اوپو فایند ایکس7 اولترا

به‌روزرسانی Oppo Find X7 Ultra دارای سیستم‌افزار PHY110 14.0.1.232 (CN01) با تعداد زیادی ویژگی‌ها و تغییرات جدید است. حجم این آپدیت 664 مگابایت بوده که پایداری سیستم را بهبود می بخشد.  خلاصه تماس‌های هوشمند Al را بهینه می‌کند؛ AIGC را بهبود می‌بخشد و مشکلات مربوط به انیمیشن کابل شارژ و شارژ متناوب با استفاده از پاوربانک را برطرف می‌کند.
با این بروزرسانی تغییرات اساسی در سیستم ایجاد شده که شامل بهبود پایداری و صافی سیستم، بهینه شدن خلاصه تماس توسط هوش مصنوعی، تجربه حذف AIGC، رفع مشکل سبز شدن کابل شارژ در حین خاموش شدن انیمیشن شارژ، رفع مشکل شارژ متناوب هنگام استفاده از برخی از پاوربانک‌ها و رفع مشکلی که در آن هنگام فشار دادن طولانی پس از لغزش صفحه، صفحه نمایش کمی تکان می‌خورد.

آپدیت جدید اوپو فاید ایکس7 اولترا به بهبود روند سیستم خلاصه نمی‌شود و تغییراتی در دوربین نیز ایجاد شده است. در دوربین عملکرد جدیدی اضافه شده که به لطف آن و با استفاده از عمق میدان فوق‌العاده خودکار و الگوریتم جدید می‌توان عکس جمعی با محوریت قهرمان داستان گرفت. به این ترتیب تمام صورت افراد حاضر در تصویر با بهترین وضوح و بیان جزئیات ثبت خواهند شد. بعلاوه با قابلیت پشتیبانی از فیلمبرداری 4K 60FPS می‌توانید راحت‌تر ویدئو ضبط کنید.

پشتیبانی از دیسک و زوم نقطه تغییر اپتیکال هنگام ضبط در حالت فیلم نیز اضافه شده که تغییر فاصله کانونی را کارآمدتر و راحت‌تر می‌کند. همچنین با استفاده از قابلیت ماکرو 6x تله فوتو که حتی اگر فاصله فوکوس نزدیک باشد، به لنز زاویه باز تغییر نکرده و عکسی بی نقص را ثبت می‌کند.
تنظیمات سوئیچینگ فاصله کانونی نیز ارتقا یافته و از فاصله کانونی 28 میلی‌متر، 35 میلی‌متر، 85 میلی‌متر، 300 میلی‌متر و فواصل کانونی بومی پشتیبانی کرده و تغییر فواصل کانونی رایج را آسان می‌کند.
جلوه‌های اساسی عکاسی و فیلمبرداری، پایداری ضد لرزش و بهبود عملکرد دوربین و تجربه عکسبرداری از دیگر ویژگی‌هایی‌ است که با این بروزرسانی نصیب این گوشی خواهند شد.

این به روز رسانی در حال حاضر در چین در دسترس است و به زودی در سایر کشورها نیز منتشر خواهد شد. اوپو آپدیت جدید را با تغییراتی مشابه در تمامی گوشی‌های اوپو و وان پلاس ارائه خواهد کرد؛ از سری Oppo Find N3 شروع و سپس با Find X6، Reno 11، OnePlus 12، OnePlus 11، OnePlus Ace 3 و OnePlus Ace 2 ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات بروزرسانی اوپو فایند ایکس7 اولترا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر