coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

همکاری ریلمی با کلادیو میراندا برای توسعه دوربین سری ریلمی 12 پرو

همکاری ریلمی با کلادیو میراندا برای توسعه دوربین سری ریلمی 12 پرو به زودی شروع خواهد شد. شرکت ریلمی برای گوشی هوشمند Realme 12 pro جدید خود با کلادیو میراندا فیلمبردار ماهر اهل شیلی همکاری می‌کند.
ریلمی پس از همکاری با رولکس، اکنون با فیلمبردار مشهور کلودیو میراندا برای سری جدید گوشی هوشمند 12 پرو خود شریک شده است. جزئیات این همکاری فاش نشده است، اما ریلمی ادعا می‌کند که میراندا “در تنظیم تصویر” سری 12 پرو کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ریلمی نوت 50 به عنوان اولین گوشی نوت ریلمی معرفی شد [+ مشخصات فنی و قیمت]

همکاری ریلمی با کلادیو میراندا

میراندا فیلمبردار شیلیایی بر روی فیلم‌هایی مانند فراموشی، ترون میراث و تاپ گان ماوریک کار کرده و حتی برای فیلمبرداری خود جایزه اسکار نیز دریافت کرده است. به نظر می‌رسد این همکاری برای شرکت ریلمی یک موفقیت بزرگ ایجاد کند.

علاوه بر این، سری 12 پرو اولین گوشی ریلمی خواهد بود که دارای قابلیت زوم 120 برابری است. مدیر عامل Realme Europe، فرانسیس وانگ، به طور فعال این ویژگی را مورد استفاده قرار داده و ظاهراً قصد دارد از زوم 100 برابری پرچمدار سری S سامسونگ پیشی بگیرد.

اگرچه هنوز میزان قابلیت‌های آن مشخص نشده اما گفته می‌شود که این بزرگنمایی دیجیتالی خواهد بود. بعلاوه اینکه وانگ در حال ارائه ویژگی “Moon Mode 2.0” برای گوشی‌های هوشمند است.

مشخصات سری Realme 12 Pro

انتظار می‌رود ریلمی 12 پرو و 12 پرو پلاس دارای سنسور سونی IMX890 و لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی باشند. 12 پرو پلاس همچنین دارای زوم اپتیکال 3 برابر با لنز پریسکوپ خواهد بود؛ در حالی که 12 پرو از یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر بهره می‌برد. برای عکس‌های سلفی، انتظار می رود که پرو با دوربین 16 مگاپیکسلی عرضه شود در حالی که مدل پرو پلاس دارای سنسور 32 مگاپیکسلی خواهد بود و عکس‌های سلفی آن با کیفیت بالاتری ثبت خواهند شد.

از نظر عملکرد، ریلمی 12 پرو احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 بهره می‌برد، در حالی که انتظار می‌رود 12 پرو پلاس بر روی تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل 2 اجرا شود.
هر دو دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهند بود.

علاوه بر این، شایعه شده است که Realme 12 Pro Duo دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با لبه خمیده با وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز است. انتظار می‌رود هر دو دستگاه بر روی اندروید 14 Realme UI 5 اجرا و به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای برای امنیت بیشتر مجهز شوند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی همکاری ریلمی با کلادیو میراندا چیست؟ چه دیدگاهی دارید؟ نظرات خود را در تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر