coinex
otetmarket
propification.com

رندرهای گوگل پیکسل 9 از طراحی این گوشی پرده برداشتند

به تازگی و به لطف یکی از افشاگران معروف، رندرهای گوگل پیکسل 9 فاش شده است که خبر از وجود دوربین سه‌گانه در جدیدترین محصول آینده گوگل می‌دهد.

اوایل این هفته، افشاگر معروف OnLeaks با MySmartPrice رندرهای CAD گوگل پیکسل 9 پرو آینده را منتشر کرد. اکنون این افشاگر با 91mobiles برای انتشار رندرهای Google Pixel 9 CAD همکاری کرده است. تصاویر جدید طراحی مشابه پیکسل 9 پرو را به نمایش می‌گذارند. یکی از تغییرات قابل توجهی که در پیکسل 9 مشاهده می‌شود، واحد دوربین سه گانه آن است که می‌تواند جذاب باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گوگل پیکسل 9

رندرهای CAD پیکسل 9 را در رنگ آبی نشان می‌دهند. لبه‌های گوشی صاف هستند و دارای صفحه‌نمایش سوراخ‌دار با گوشه‌های گرد در جلو است. پنل پشتی دستگاه دارای نوار دوربین افقی با گوشه‌های گرد است که تا لبه‌ها امتداد نمی‌یابد.

Pixel 9 قرار است نشان دهنده انحراف از هنجار دوربین دوگانه باشد و دارای تنظیمات دوربین سه گانه در رندرهای CAD است. قابل ذکر است، گنجاندن یک لنز تله فوتو پریسکوپ به قابلیت‌های زوم پیشرفته اشاره می‌کند. این تغییر برای گوشی‌های غیر پرو پیکسل به‌روزرسانی قابل توجهی را نشان می‌دهد.

سمت راست پیکسل 9 دارای یک دکمه روشن/خاموش و یک کلید تنظیم صدا است، در حالی که لبه سمت چپ فقط دارای علائم آنتن است. در قسمت بالا، یک میکروفون و پایین آن دارای یک اسلات سیم کارت، یک میکروفون، یک پورت USB-C و یک بلندگو است.

اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچ و ابعاد دستگاه 152.8 x 71.9 x 8.5 میلی متر است. ضخامت دستگاه در برآمدگی دوربین به 12 میلی‌متر افزایش می‌یابد. متاسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه در گزارش موجود نیست. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سری پیکسل 9 دارای تراشه Tensor G4 و دستیار Pixie AI خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای گوگل پیکسل 9 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر