;
coinex

پرتاب ماهواره‌های جدید استارلینک به فضا ؛ تزریق 45 ماهواره جدید به مدار

پرتاب ماهواره‌های جدید استارلینک به فضا همچنان ادامه دارد؛ به گزارش یونایتدپرس اینترنشنال، اسپیس ایکس 45 ماهواره جدید به مدار ارسال کرده است.

در اولین پروژه پرتاب موشک فالکون 9 که درفلوریدا و در ساعت 8:10 شب و 40 ثانیه زودتر از زمان مقرر صورت گرفت، 23 ماهواره استارلینک به مدار زمین پرتاب شد. به این ترتیب این عملیات هفتادوچهارمین موشک فالکونی بود که به مدار زمین می‌رفت.

بیشتر بخوانید: سختگیری عجیب ایلان ماسک در تولید خودرو جدید تسلا ؛ کارمندان باید در کارخانه بخوابند!

پرتاب ماهواره‌های جدید استارلینک به فضا

دومین عملیات نیز به فاصله‌ی کمتر از دو ساعت یعنی در ساعت 9:57 دقیقه شب، از مقر وندربرگ مستقر در کالیفرنیا به همراه 22 ماهواره دیگر استارلینک انجام شد و بوستر اول با موفقیت بر روی پهباد کشتی اسپیس‌ایکس نشست.

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که ماموریت اول دویست‌و‌نودوسومین و ماموریت دوم دویست‌و نودوچهارمین پرتاب موفقیت آمیز اسپیس‌ایکس به شمار می‌روند که نتیجه این پرتاب‌ها، مستقر شدن 5 هزار ماهواره این شرکت در مدار پایینی زمین است که اینترنتی بی‌نقص، پر سرعت و تقریبا کم‌تاخیر را در سراسر گیتی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی پرتاب ماهواره‌های جدید استارلینک به فضا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر