;
coinex

9 گوشی جدید برند HMD به زودی به بازار عرضه خواهند شد

9 گوشی جدید برند HMD به زودی روانه بازار خواهند شد؛ انتظار می‌رود این برند با مدل های جدید هوشمندش بتواند جایگاه نوکیا را باز پس گیرد.

9 گوشی هوشمند جدید HMD در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است. در ابتدا دو گوشی با برند HMD معرفی شدند؛ اکنون 9 مدل دیگر افشا شده که نشان می‌دهد این برند در مجموع روی 11 محصول کار می‌کند. اگرچه مشخصات دقیق گوشی‌های هوشمند جدید هنوز مشخص نیست، اما حضور آنها در پایگاه داده IMEI وجود محصولات را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اپل می‌تواند در اوایل سال 2026 یک دستگاه تاشو را جایگزین iPad Mini کند

اخیراً اکانت NokiaMobile به HMD تغییر نام داده است این کار پایان فعالیت نوکیا بود. چند روز پس از این تغییر، تحول مهمی رخ داد. کاربران GSMChina 9  شاهد گوشی جدید HMD بودند. پایگاه داده IMEI اطلاعاتی در مورد مشخصات ارائه نداد اما وجود 9 محصول با برند HMD را تایید کرد.

شماره‌های TA-1584، TA-1588، TA-1589، TA-1592، TA-1594، TA-1595، A-1602، TA-1605، TA-1631 متعلق به مدل محصولات مارک HMD است. این محصولات به صورت داخلی توسط HMD Global Oy تست شده‌اند. HMD می‌تواند محبوبیت سابق نوکیا را با گوشی‌های هوشمند جدید به دست آورد؛ اما قبل از آن باید مدل‌هایی را راه‌اندازی کنند که پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

HMD مخفف Human Mobile Devices است. هدف این برند ایجاد دستگاه‌های تلفن همراه کاربردی برای جامعه بشریت است. انتظار می‌رود HMD با ارائه گوشی‌های جدید خود به موفقیت چشمگیری دست یافته و بتواند جایگاه نوکیا را پس بگیرد.

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد گوشی های جدید HMD در دست نیست، اما پیش از این مشخص شده بود که یک گوشی با برند HMD به دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی با OIS مجهز خواهد بود. همچنین اسامی رمز توسط ایوان بلاس فاش شد. احتمالاً در MWC با جزئیات دستگاه‌ها آشنا خواهیم شد.

به هرحال باید منتظر بود و دید که این برند موفق می‌شود یا نه اما به یاد داشته باشید که HMD هنوز شانس خوبی برای موفقیت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره 9 گوشی جدید برند HMD چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر