;
coinex

هوآوی در اوایل سال 2024 با پیشی گرفتن از اپل، رتبه اول فروش گوشی‌های هوشمند در چین را به خود اختصاص داد

هواوی در سال 2024 توانست اپل را شکست بدهد. بر اساس گزارش‌های اعلام شده این شرکت رتبه اول فروش گوشی‌های هوشمند در چین را به خود اختصاص داد.

هواوی در سال 2023 رشد هیجان‌انگیزی را در بازار گوشی‌های هوشمند چینی تجربه کرد. گزارش اخیر IDC نشان می‌دهد که محموله‌های هواوی در سه ماهه چهارم سال 2023، 36.2 درصد افزایش یافته و آن را به چهارمین برند بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: 9 گوشی جدید برند HMD به زودی به بازار عرضه خواهند شد

گزارش جدید Counterpoint Research نشان می‌دهد که هواوی در دو هفته اول سال 2024 رتبه اول را در فروش گوشی‌های هوشمند به دست آورده است.

این دستاوردی قابل توجه است، نه تنها به این خاطر که از اپل پیشی گرفته است، بلکه به این دلیل که پس از تحریم‌های آمریکا در سال 2019 این اولین باری است که هوآوی جایگاه نخست را از نظر فروش گوشی‌های هوشمند در چین به دست آورده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، سری میت 60 باعث موفقیت اخیر هوآوی شد. این گوشی‌های هوشمند که در سال گذشته عرضه شدند، دارای پردازنده Kirin 9000S و سیستم عامل هارمونی هستند. طبق گفته توزیع کنندگان محلی، سری Mate 60 همچنان در سرزمین اصلی تقاضای زیادی دارد.

در آینده نیز این شرکت برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای راه‌اندازی Harmony OS NEXT دارد. یک سیستم عامل با هسته خود هواوی که به تدریج پشتیبانی از برنامه اندروید را به طور کامل متوقف می‌کند. انتظار می‌رود این سیستم عامل تا پایان سال 2024 راه‌اندازی شود چراکه موفقیت آن تأثیر به سزایی بر تجارت گوشی‌های هوشمند هوآوی خواهد داشت.

به جز میت 60، سری Nova 12 که در ماه دسامبر عرضه شد نیز به هواوی کمک کرد تا فروش خود را افزایش دهد. همه اینها تلفن‌های هوشمند میان‌رده با پردازنده Kirin هستند، به جز Nova 12 Lite که تراشه اسنپدراگون 778G 4G داخل آن قرار گرفته است.

بر اساس گزارش کانترپوینت، بازار گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت در چین در سال 2023 رشد 27 درصدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران رتبه اول فروش گوشی های هوشمند در چین چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر