coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 1403 اعلام شد؛ بهار 1403 با سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 1403 ، 19 تا 29 اردیبهشت ماه خواهد بود.

علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص نمایشگاه کتاب سال 1403 می‌گوید:« تاکنون دو جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه برگزار شده است که در جلسه نخست آن وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشته‌اند. در جلسه دوم مصوب شد که قائم‌مقام به عنوان سخنگو نیز ایفای نقش کند و مسئولان نمایشگاه نیز در تبیین امور جاری کمک کنند.»

بیشتر بخوانید: طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با برقی ؛ خرید موتورسیکلت برقی با اقساط 60 ماهه

رمضانی افزود:« در این جلسات مصوب شد که تاریخ برپایی نمایشگاه از نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد. همچنین حاضران بر تعامل هرچه بیشتر کمیته‌ها با یکدیگر تاکید کردند و برای غنای هرچه بیشتر و بهتر فعالیت آنها پیشنهاد تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز برای هر کمیته ارائه شد.»

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد:« : تسریع در اقدامات از جمله ثبت نام ناشران خارجی و داخلی از دیگر مصوبات این جلسات بود تا نمایشگاه در زمان مقرر و به بهترین نحو برگزار شود.»

رمضانی در توضیح مکان برگزاری این نمایشگاه گفت:« گزارش‌های آخرین بازدیدها از گزینه‌های موجود ارائه و مقرر شد تا شورای سیاست‌گذاری گزینه‌های موجود را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی کند تا درباره مکان برگزاری نیز تصمیم‌گیری شود.»

وی در پایان افزود:«  مقرر شد پس از تعیین مدیران کمیته‌ها، در جلساتی موارد مربوطه به صورت جزئی‌تر بررسی شود. آسیب‌شناسی دوره‌های قبل و بررسی بهای اجاره غرفه‌ها نیز از دیگر مباحث مطرح‌شده در دو جلسه اعضای شورای سیاست گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان برگزاری نمایشگاه کتاب 1403 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر