;
coinex

مشخصات کلیدی گوشی تاشو هواوی Pocket S2 فاش شد [+ رنگ‌بندی]

هواوی قصد دارد که به زودی گوشی تاشو هواوی Pocket S2 را به بازار عرضه کند. حال امروز پیش از عرضه رسمی، افشاگری از مشخصات کلیدی و رنگبندی این گوشی پرده برداشته است.

شرکت هوآوی این روزها در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو جدید با طراحی تاشوی افقی است. این گوشی به احتمال زیاد با نام Pocket S2 به عنوان جانشین هواوی Pocket S وارد بازار خواهد شد. اکنون، در یک نشت جدید برخی از مشخصات کلیدی به همراه رنگ‌بندی این گوشی تاشوی هواوی فاش شده که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگبندی و مشخصات گوشی تاشو هواوی Pocket S2

بر اساس اطلاعاتی که توسط یک افشاگر مشهور و قابل اعتماد به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) منتشر شده، بیشتر عناصر طراحی هواوی پاکت اس 2 از نسل قبلی قرض گرفته شده است. این بدان معناست که در پنل پشتی این گوشی شاهد به کارگیری سیستم دوربین سه‌گانه در دو ماژول دایره‌ای شکل خواهیم بود. تنها تفاوتی که بین طراحی پنل پشتی این نسل با نسل قبلی وجود دارد اندازه ماژول‌ها است که به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در یکی از این ماژول‌ها نیز یک پنل خارجی قرار خواهد گرفت.

گوشی تاشو هواوی Pocket S2

درست مانند گوشی تاشو Pocket S که در یک نسخه ویژه هنری عرضه شد، Pocket S2 نیز می‌تواند نسخه ویژه‌ای داشته باشد. با توجه به گفته‌های Digital Chat Station، این گوشی تاشو در دو مدل خاکستری با پشتی شیشه‌ای و بنفش با پشتی چرمی به بازار عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات Huawei Pocket S2 که تاکنون فاش شده می‌توان به چیپست Kirin 9000S (با پشتیبانی از شبکه اتصالی 5G)، باتری 4520 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی 66 واتی اشاره کرد.

جالب است بدانید که هواوی در کنار این دستگاه، در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو دیگری است که سه بار تا می‌شود. با این حال هنوز هیچ اطلاعیه‌ای را درباره آن منتشر نکرده و جزئیاتی هم درباره مشخصات آن در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی و مشخصات کلیدی گوشی تاشو هواوی Pocket S2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر