coinex
راهنمای خرید تکراتو

Capture Button آیفون 16 ممکن است عملکردی شبیه DSLR ارائه دهد

Capture Button آیفون 16 همان چیزی خواهد بود که پیش‌تر حتی در گوشی‌های قدیمی‌تر نیز دیده‌ایم و احتمالا فوکوس چند مرحله ای و ثبت تصویر را به کاربران ارائه دهد.

شایعات در مورد سری آیفون 16 مدتی است که به چرخش در آمده است. انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار اپل در سپتامبر امسال معرفی شوند. گزارش‌های گذشته حاکی از اضافه شدن دکمه اختصاصی Capture در مدل‌های آیفون 16 بوده است. اکنون، در جدیدترین خبر، یکی از کاربران Weibo Instant Digital که سابقه خوبی در افشای جزئیات محصولات اپل دارد، جزئیات مربوط به دکمه Capture را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


Capture Button آیفون 16

طبق گزارش Instant Digital، دکمه Capture در آیفون 16 قادر به تشخیص چندین سطح فشار خواهد بود. این شبیه به دکمه‌های دو مرحله ای در دوربین‌های دیجیتال است. عملکرد اصلی آن شروع عکس‌برداری یا فیلمبرداری خواهد بود. با این حال، فشار ملایم این دکمه به کاربر امکان می‌دهد فوکوس را قفل و تنظیم کند. این در مقایسه با فشار دادن انگشت روی نمایشگر برای قفل کردن فوکوس روی سوژه به طوری که تصویر تار نشود، راحتی زیادی را ارائه می‌دهد. گزارش اخیر همچنین نشان داد که دکمه Capture می‌تواند از عملکرد بزرگنمایی و کوچک نمایی نیز پشتیبانی کند.

برخی از گوشی‌های سونی اکسپریا در حال حاضر دارای دکمه‌های شاتر دو مرحله ای هستند. یک دکمه اختصاصی Capture به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت عکس بگیرند. دکمه Action در مدل‌های آیفون 15 پرو فقط برای راه اندازی اپلیکیشن دوربین قابل برنامه ریزی است. این کاربر همچنین اضافه می‌کند که اپل با افزودن دکمه Capture در آیفون 16، تاکید این شرکت بر عکاسی با ارائه‌های نسل بعدی را نشان می‌دهد. این می‌تواند یک مکمل مفید برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای باشد.

رندرهای اولیه آیفون 16 پرو وجود این دکمه اختصاصی را در سمت راست و پایین گوشی نشان می‌دهد. باید دید که آیا دکمه Capture به تمام مدل‌های آیفون 16 راه پیدا می‌کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد Capture Button آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر