coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مترو تهران 22 بهمن رایگان شد؛ کاهش فاصله حرکت قطارها

طبق تصمیم‌های صورت گرفته، استفاده از مترو تهران به مناسبت پیروزی انقلاب رایگن خواهد بود. ضمناً فاصله حرکت قطارها نیز کاهش و از قطار فوق‌العاده استفاده خواهد شد.

با اعلام رسمی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، فردا 22 بهمن 1402، استفاده از مترو تهران در تمامی خطوط به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب، رایگان خواهد بود. ضمناً حرکت قطارها در خطوط 1 تا 4 از 7 دقیقه به 5 دقیقه کاهش و در خط 7 از 14 دقیقه به 12 دقیقه تنزل پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که حرکت قطارهای فوق‌العاده نیز در دستور کار قرار گرفته است. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: بسته های هدیه همراه اول ویژه دهه فجر [+جزئیات بسته ویژه عید مبعث]

مترو تهران فردا 22 بهمن 1402 رایگان است

مسعود درستی، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: «روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.»

مترو تهران فردا 22 بهمن 1402 رایگان است

وی با بیان اینکه در این روز خدمات‌رسانی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ متروی تهران و حومه افزایش می‌یابد، تصریح کرد:

با توجه به قرارگیری تعدادی از ایستگاه‌های متروی تهران در مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، استفاده از این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است و متروی تهران در نظر دارد با کاهش فاصله حرکت قطارها در این روز بهترین خدمات‌رسانی را به شهروندان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: «در این روز با افزایش اعزام قطارها در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۷ متروی تهران و حومه؛ فاصله حرکت در خط ۱،۲،۳،۴ از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه، و در خط هفت از ۱۴ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد. ضمن آنکه در صورت نیاز آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز وجود دارد.»

گفتنی است؛ مانند سال‌های گذشته و به منظور حفظ نظم و امنیت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ایستگاه میدان آزادی از صبح تا پایان مراسم راهپیمایی پذیرش و جابه‌جایی مسافر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص رایگان شد مترو تهران در روز پیروزی انقلاب چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر