coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمالا کمپانی شیائومی از عرضه جهانی شیائومی 14 پرو صرف نظر خواهد کرد

بالاخره کدام یک از گوشی‌های سری شیائومی 14 به بازار جهانی راه پیدا خواهند کرد؟ این سوالی است که هنوز جواب آن دقیق مشخص نیست اما احتمالا قرعه به نام نسخه پرو خواهد افتاد. یعنی احتمالا شاهد عرضه جهانی شیائومی 14 پرو نخواهیم بود.

اگر به یاد داشته باشید شیائومی دیروز، با انتشار تیزری از عرضه سری Xiaomi 14 در تاریخ 25 فوریه برای بازار جهانی خبر داد. دو گوشی شیائومی 14 و 14 پرو در اکتبر 2023 در چین معرفی شده‌اند و از آنجایی که این شرکت از کلمه سری در تیزر استفاده کرده، این امکان وجود دارد که هر دو گوشی در تاریخ ذکر شده به صورت جهانی معرفی شوند.

با این حال، گزارش جدیدی در GSMChina منتشر شده که ادعا می‌کند مدل پرو در سطح جهانی عرضه نخواهد شد. این شرکت ممکن است که به جای مدل پرو، از شیائومی 14 اولترا در تاریخ مذکور به صورت جهانی رونمایی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیا شاهد عرضه جهانی شیائومی 14 پرو خواهیم بود؟

تصویر زیر چیزی است که شیائومی برای تبلیغ عرضه جهانی سری شیائومی 14 منتشر کرده است. در این تصویر یک گوشی با ماژول دوربین دایره‌ای شکل به نمایش گذاشته شده که با طراحی ماژول دوربین نسخه‌های پایه و پرو مطابقت ندارد و در عوض به Xiaomi 14 Ultra که گفته می‌شود ماژول آن دایره‌ای است، شباهت دارد.

عرضه جهانی شیائومی 14 پرو

در آدرس اینترنتی صفحه‌ای که شمارش معکوس برای عرضه سری 14 شیائومی را آغاز کرده، عبارت N1N3 ذکر شده که همان شماره مدل‌های داخلی گوشی‌های سری 14 شیائومی است. شیائومی 14، شیائومی 14 Pro و شیائومی 14 Ultra به ترتیب دارای شماره مدل‌های داخلی N1 و N2 و N3 هستند.

از آنجایی که در آدرس اینترنتی، فقط به N1 و N3 اشاره شده می‌توان نتیجه گرفت که تنها شیائومی 14 و شیائومی 14 اولترا در 25 فوریه معرفی خواهند شد. به عبارت دیگر، احتمال عرضه شیائومی 14 Pro در سطح جهانی بسیار پایین است.

در واقع Xiaomi 14 Pro فقط یک نسخه بزرگ‌تر از مدل پایه است که نمایشگر بزرگ‌تر و باتری بزرگ‌تر دارد و در سایر مشخصات با شیائومی 14 یکسان است. از این رو، به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته تا از نسخه پرو به نفع نسخه اولترا صرف نظر کند.

انتظار می‌رود که Xiaomi 14 Ultra با سیستم دوربین چهارگانه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-900 و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره منتفی شدن عرضه جهانی شیائومی 14 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر