coinex
راهنمای خرید تکراتو

باتری آیفون 16 پرو مکس از طولانی‌ترین عمر در میان تمام گوشی‌های اپل برخوردار خواهد بود

طولانی‌ترین عمر باتری در تاریخ گوشی‌های اپل به باتری آیفون 16 پرو مکس تعلق خواهد داشت. همچنین قرار است که دو مدل پرو سری جدید اپل با 2 ترابایت حافظه به بازار عرضه شوند.

اپل در حال برنامه‌ریزی برای چندین به‌روزرسانی کلیدی در سری آیفون 16 پرو است. طبق آنچه که در شایعات اخیر از سوی منابع زنجیره تامین منتشر شده، هر دو مدل پرو سری 16 آیفون از نمایشگرهای بزرگ‌تری (6.3 اینچ در آیفون 16 پرو و 6.9 اینچ در آیفون 16 پرو مکس) برخوردار خواهند بود.

نکته قابل توجه این است که پنل‌ هر دو گوشی از نوع Micro Lens Array (MLA) اولد خواهد بود که باید روشنایی و زاویه دید بهتری را نسبت به پنل‌های OLED معمولی ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سری آیفون 16 پرو

مدل‌های پرو نسل 16 آیفون با تراشه A18 پرو اپل در کنار 8 گیگابایت رم عرضه خواهند شد. یکی دیگر از موارد اضافه شده، گزینه افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 2 ترابایت است که از محدودیت 1 ترابایتی در آیفون‌های نسل قبلی بسیار بیشتر است.

باتری آیفون 16 پرو مکس

افشای جدید نشت‌های قبلی درباره ویژگی‌های انحصاری و مبتنی بر هوش مصنوعی در مدل‌های 16 پرو را تأیید می‌کند و احتمالا ما شاهد ادغام مدل جدید هوش مصنوعی اپل (MGIE AI) با هوش مصنوعی نهایی در سری آیفون 16 خواهیم بود. ظاهرا قرار است که در تنظیمات دوربین هر دو گوشی از یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی استفاده شود و مدل پرو نیز بالاخره به لنز تتراپریسم 5 برابری مجهز خواهد شد.

باتری آیفون 16 پرو مکس

آن‌طور که از شواهد امر پیداست، آیفون 16 پرو مکس از بهترین عمر باتری در میان تمام گوشی‌های اپل برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که iPhone 16 Pro Max از یک باتری 4676 میلی آمپر ساعتی (بزرگ‌تر در مقایسه با باتری 4441 میلی آمپر ساعتی در آیفون 15 پرو مکس) تغذیه کند. این باتری در ترکیب با چیپست جدید، طولانی‌ترین عمر باتری در میان آیفون‌ها را برای کاربران 16 پرو مکس به ارمغان خواهد آورد.

باتری آیفون 16 پرو مکس

همچنین انتظار می‌رود که iPhone 16 Pro باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. نمونه اولیه این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 3355 میلی آمپر ساعت (13.02 وات ساعت) بود که داخل یک براکت فلزی برای بهبود فرآیند اتلاف گرما قرار گرفته بود.

هر دو گوشی از یک دکمه Capture برخوردار خواهند بود و اپل نیز در این سری، عملکرد خوبی در پردازش تیتانیوم و در عین حال کاهش هزینه قاب داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی های سری آیفون 16 پرو و باتری آیفون 16 پرو مکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر