;
coinex

هوش مصنوعی اپل اواخر سال جاری همراه با آیفون 16 رسما معرفی خواهد شد

پس از آنکه سامسونگ با گوشی‌های Galaxy S24 مثل بمب در دنیا ترکید، حالا نوبت هوش مصنوعی اپل است که برای رقابت با سامسونگ به میدان بیاید.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ با معرفی سری گلکسی اس 24 به عنوان اولین گوشی‌های متمرکز بر هوش مصنوعی، توجه عموم کاربران را به خود جلب کرد. با وجود اینکه در بازار، گوشی‌های هوشمند زیادی با ویژگی‌های مشابه وجود دارند اما هیچ کدام تاکنون به اندازه سری گلکسی S24 سر و صدا به پا نکرده‌اند. در واقع هدف سامسونگ از این تغییر و تحول ناگهانی این است که هم در میان گوشی‌های اندرویدی خاص باشد و هم قابلیت‌هایی را ارائه دهد که آیفون‌ها از ارائه آنها ناتوان هستند.

از آنجایی که هوش مصنوعی بدون شک کلمه کلیدی سال 2024 است و اپل هم نمی‌خواهد که از سامسونگ کم بیاورد، تیم کوک برای اولین بار از برنامه‌های آتی خود صحبت کرده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل، تایید کرده که ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد را امسال به همراه سری جدید آیفون به بازار عرضه خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی اپل در راه است

اخیرا گزارشی منتشر شده که در آن از iOS 18 به عنوان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ iOS یاد شده است. علت این مسئله، اضافه شدن ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد به آپدیت جدید iOS است.

علاوه بر این، تیم کوک در طول سخنان خود عنوان کرده که اپل در حال کار بر روی هوش مصنوعی مولد برای بهره برداری و معرفی در سری آیفون 16 است. متاسفانه تیم کوک هیچ اطلاعات خاصی را درباره قابلیت‌ها و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی فاش نکرده و تنها به گفتن اینکه “اپل سخت در حال تلاش برای توسعه هوش مصنوعی اختصاصی است” بسنده کرده است.

هوش مصنوعی اپل

برخی از تحلیلگران حاضر در مصاحبه سعی کرده‌اند که تیم کوک را به افشای اطلاعات بیشتری وادار کنند اما متاسفانه او نم پس نداده است. او ابتدا به روش اپل برای انجام کار اشاره کرده و سپس گفته است که کاربران با سورپرایز و تحول بزرگی با معرفی آیفون 16 در اواخر سال جاری مواجه خواهند شد.

تیم کوک بدون پرداختن به جزئیات بیشتر افزود: “اجازه بدهید بگویم که فکر می‌کنم فرصت بزرگی برای اپل با هوش مصنوعی مولد وجود دارد.” این سخنان نشانه‌ای برای طرفداران آیفون است که نسبت به قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 احساس خوبی نداشتند. اپل از آنها می خواهد که صبر پیشه کنند و برای معرفی قابلیت‌های اختصاصی آیفون تا نیمه دوم سال جاری منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هوش مصنوعی اپل چیست؟ کدام یک برنده میدان خواهد بود، اپل یا سامسونگ؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر