;
coinex

فعالیت جو بایدن در اپلیکیشن تیک تاک آغاز شد؛ فعالیت در کمال ممنوعیت!

طبق گزارش‌های جو بایدن در اپلیکیشن تیک تاک حساب کاربری باز کرده تا با کاربران جوان‌تر به منظور تبلیغات و اهداف سیاسی ارتباط برقرار کند. این در حالی است که در دوره ریاست جمهوری او در سال 2022 قانونی تصویب شد که دستگاه‌های دولتی را از فعالیت‌ در این پلتفرم منع کرده بود.

تا به حال، تیم انتخاباتی جو بایدن از شخصیت‌های مشهور و اینفلوئنسرها به منظور انتقال پیام‌های سیاسی خود به جمعیت جوان‌تر بهره برده است. برقراری ارتباط با این لایه از جامعه برای جو بایدن امری بحرانی است؛ زیرا او در سن 81 سالگی قرار دارد و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که 75 درصد از افرادی که قرار است در نوامبر 2024 رأی دهند، باور دارند که سن او برای ریاست‌جمهوری بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: آموزش دلیت کردن اکانت در اپلیکیشن Threads

«مایکل هاپکینز»، استراتژیست دموکراتی که در کمپین‌های انتخاباتی «باراک اوباما» و «هیلاری کلینتون» فعالیت داشت، توضیح داده است که بسیاری از دموکرات‌ها به دلیل نگرانی‌های امنیتی داده‌ها، در استفاده از تیک تاک برای برقراری ارتباط با رأی‌دهندگان مردد هستند. او اظهار داشته است که نامزدها باید با واقعیت مواجه شوند که این اپلیکیشن یک پلتفرم است که در آن می‌توانند با افراد هر جمعیتی ارتباط برقرار کنند.

کمپین انتخاباتی ریاست‌جمهوری «جو بایدن» به منظور جلب توجه کاربران جوان به سوی شبکه اجتماعی تیک تاک مشغول به فعالیت شده است. با اینکه تیک تاک به شرکت چینی بایت‌دنس تعلق دارد، برخی از مقامات بالاترین ایالات متحده نگرانی خود را نسبت به این اقدام جو بایدن اعلام کرده‌اند. از طرفی، بایدن در سال 2022 قانونی را تصویب کرد که به موجب آن، اکثر دستگاه‌های دولتی از این اپلیکیشن استفاده نکنند.

بر اساس گزارش گاردین، جو بایدن در طول رویداد «سوپر بول» حساب کاربری جدیدی در تیک تاک ایجاد کرده و در یک ویدیو درباره این رویداد گفتگو کرده است. راه‌اندازی این کمپین در تیک تاک باعث نگرانی‌هایی درباره امنیت ملی شده است. برخی از نمایندگان کنگره آمریکا به دلیل نگرانی از اینکه دولت چین ممکن است به داده‌های کاربران دسترسی داشته باشد یا تأثیرگذاری در محتوای این اپلیکیشن داشته باشد، خواستار ممنوعیت آن شده‌اند.

تیک تاک همچنین ادعا کرده که اطلاعات کاربران آمریکایی را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد و اقدامات اساسی برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران خود انجام داده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی فعالیت جو بایدن در اپلیکیشن تیک تاک چیست؟ به نظر شما استفاده از رسانه‌های اجتماعی در جهت پیشبرد اهداف سیاسی کار درستی است؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر