;
coinex

راه های دیده شدن پست در اینستاگرام ؛ دفتر و قلم‌ها را آماده کنید!

یکی از دغدغه‌های مهم این ‌روزهای اینفلوئنسرها، ولاگرها و فعالین عرصه‌ی دیجیتال، دیده شدن محتوای‌شان است. خُب، اگر می‌خواهید چند راهکار درست و حسابی درباره راه های دیده شدن پست در اینستاگرام دشت کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

در این جهانِ برده و کالا، جلب نظر و اصطلاحاً هک الگوریتم‌‌ شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کردن (یا پروموت) محتوای سایبر و چنبره زدن به صدر جدول و کنار زدن رقبا، اگر مهم‌ترین دغدغه نباشد، دست‌کم یکی از دغدغه‌های مهم بشر امروز است. بر همین اساس، بنا داریم در این مقاله‌ی نه چندان مختصر، از به‌روزترین متدها و روش‌های موجود بنویسیم تا ترفند راه های دیده شدن پست در اینستاگرام را کاملاً که نه، کمی فوت آب شوید!

بیشتر بخوانید:

گران ترین سلبریتی ها در اینستاگرام

بیشترین لایک در اینستاگرام ؛ رکورد لایک اینستاگرام در اختیار کیست؟

بهترین راه های دیده شدن پست در اینستاگرام

فهرست مطالب:

پیش از این‌که پته‌ی الگوریتم‌ها را بریزیم روی آب، باید درباره‌ی چگونه «به تله انداختنِ مخاطبان» چند کلامی باهم اختلاط کنیم. این‌جا چند قانون اساسی و در عین حال مهم وجود دارد که با مرورشان در می‌یابید که فوت کوزه‌گری راه های دیده شدن پست در اینستاگرام چه چیزهایی می‌تواند باشد. بگذارید ببینم این‌جا چه داریم؟

اول از همه: زمان مناسب ارسال محتوا را پیدا کنید

چرا باید روی چنین چیزی سرمایه‌گذاری کنید؟ ساده است، داشتن زمان فعالیت یا مدت زمان آنلاین بودن کاربران می‌تواند به میزان قابل توجهی نرخ تعامل (یا انگیجمنت) پست‌هاتان را افزایش دهد.

راه‌های دیده شدن پست در اینستاگرام
راه های دیده شدن پست در اینستاگرام

می‌توانیم حتی ادعا کنیم که بهترین نحوه دیده شدن پست در اکسپلور  است؛ آن هم با این رویه که خدمت‌تان عارضم: در اوقات گوناگون، محتواهای خودتان را آزموده و بر آنها نظارت کنید تا ببینید در کدام اوقاتِ شبانه‌روز، پست‌های‌تان بازدید یا تعاملات بیشتری کسب می‌کند. می‌توانید از ابزارهای زمان‌بندی شخص ثالث که خودکار هم هستند برای ارسال این پست‌ها استفاده کنید. چند وقتی‌است که قابلیت زمان‌بندی پست‌های از طریق خود اینستاگرام هم در دسترس کاربران قرار گرفته است.

‌ـ‌‌ دیگر چه؟

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام تردز چیست

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز

 استفاده از اینستاگرام اینسایتس (Instagram Insights)

خوشبختانه این ترفند از مجموعه ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام ما، از ابزارهای تجزیه و تحلیل داخلی خود اینستاگرام است که دست‌مان را باز می‌گذارد تا کم و کاستی و عملکرد پست‌های خودمان را بفهمیم؛ از تجربیات (ایمپرشن) گرفته تا به دیدنِ دستاورد (Reach)، کلیک‌خوردن‌ها و فعالیت دنبال‌کنندگان‌. اشتباه نکنید، این ابزار جادو و جنبل یا یک بک‌دور‌ (راه دسترسی برنامه‌نویس برای ورود غیرمجاز‌) نیست، بلکه فقط می‌تواند کمک‌ کند تا رفتار مخاطبان را بهتر درک کرده و محتوا را مطابق با رفتار و میل آنها تنظیم کنیم. (لزوماً قرار نیست به ساز آن‌ها برقصیم، قرار است درک‌شان کنیم!)

ـ‌ نکته‌ی بعد…

راه های دیده شدن پست در اینستاگرام

محتوای مخصوص اینستاگرام بسازید!

اینستاگرام، زیبایی‌شناسی و قالب خاص خودش را می‌طلبد. یکی از بهترین راه های دیده شدن پست در اینستاگرام طراحی محتوایی است که با این زیبایی‌شناسی، مطابقت داشته باشد؛ از جمله تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا، و استفاده از فیلترهای خودِ اینستاگرام و گزینه‌های ویرایشی آن. این نکته را حتماً به یاد داشته باشید که از محتوای واترمارک‌دار که از سایر پلتفرم‌ها گرفته شده‌ خودداری کنید؛ اگر از دست‌تان در برود چه می‌شود؟ هیچی، تجربه کاربری را کاهش داده و به عملکرد عمومی شما هم آسیب می‌رساند، خود دانید!

‌ــ‌ نکته پنهان!

کپشن‌‌های توصیفی و جذاب بنویسید!

یک کپشن قانع‌کننده می‌تواند مخاطب را ترغیب به مشارکت در امر خواندن / دیدن و در کل تعامل بکند. استفاده از ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام می‌تواند با تکنیک‌هایی مانند طرح پرسش، کال‌تو‌اکشن، یا به اشتراک‌گذاری اطلاعات پیش‌‌زمینه، تعامل با کاربران را تکمیل کند. کپشن‌‌های خوب می‌توانند پرستیژ خوبی به برند شما بخشیده و فالوورهای شما را تشویق به تعامل و معاشرت بیشتر کنند.

ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام
ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام

به اشتراک‌گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر، نظرات، توصیفات، یا حتی باز-ارسال پست‌های فالوورها می‌تواند باعث ایجادِ اعتماد و جلب نظر مخاطبین شما شود. در واقع، نوعی با یک تیر، دو نشان زدن است؛ یعنی نه تنها به محصول یا خدمات شما اعتبار می‌بخشد، بلکه مشتریان شما احساس می‌کنند که از آن‌ها قدردانی هم شده است.

بنابراین، فراهم‌سازی بستر تعاملِ فعال در اینستاگرام بسیار کلیدی است. انجام همان کارهایی که شاید به‌نظر زیاد مهم نرسند، مثلِ پاسخ دادن به نظرات، لایک کردن پست‌های فالوورها، شرکت در بحث‌های مرتبط ایشان، و حتی میزبانی نشست‌های زنده یا برگذاری جلسات پرسش و پاسخ می‌تواند به شما در ساختن ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان صحفه‌تان یاری برساند.

ـ‌ فوت کوزه‌گری؟

بیشتر بخوانید:

آموزش دلیت اکانت اینستاگرام تردز

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در اپلیکیشن Threads

تگ پست‌های اینستاگرام با موقعیت مکانی

یکی از بهترین راه های دیده شدن پست در اینستاگرام بسته به این‌که صنف کاری‌تان چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهید، عموماً برچسب‌گذاری جغرافیایی استکه می‌تواند نام شما را در بین کاربران و مسافران محلی برجسته‌تر کند؛ به‌ویژه، اگر در مشاغلی مانند مهمان‌داری یا خرده‌فروشی‌ها فعالیت می‌کنید.

از ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری ‌اضافه کردن تگ موقعیت مکانی را نباید فراموش کرد!

کاربران اغلب با  استفاده از تگ موقعیت مکانی، نیازهای خودشان را برای سیاحت، خرید یا صرف غذا بررسی می‌کنند. در واقع، با برچسب‌گذاری موقعیت مکانی، پست‌های خود را برای چنین مخاطبانی که تعدادشان کم هم نیست، قابل کشف می‌سازید. یک معامله‌ی دو سر سود!

‌ـ‌ چاشنی آخر…

راه های دیده شدن پست در اینستاگرام

پست‌های اینستاگرامی‌تان با یک آهنگ و الگوی مشخص باشد!

ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری می‌تواند کارهای گوناگونی را در بر بگیرد؛ اما ثبات در ارسال پست‌ها، کارآمدترین نحوه دیده شدن پست در اکسپلور است که برای رشد فالوورها و حفظ تعامل با ایشان امری کلیدی به شمار می‌رود. تدوین برنامه منظم برای ارسال پست، یک استراتژی عالی است تا با ارسال الگومند، همیشه برند شما در صفحه اول باقی بماند و ملکه ذهن مخاطبین‌تان شود. به یاد داشته باشید، ثبات فقط به دفعات نیست، بلکه به کیفیت و سبک محتوای شما نیز بستگی دارد. در ادامه از ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام 6 ایده جدید را مطرح خواهیم کرد.

چند ایده پخته شده درباره راه های دیده شدن پست در اینستاگرام

در این بخش، کمی اجاق حرف‌هامان را گم‌تر می‌کنیم تا مطلب به خوبی برای‌تان جا بیفتد. ایده‌هایی را  که در ادامه خواهیم گفت، بر حسب نوع خدمات مورد ارائه‌تان می‌توانید شخصی‌سازی‌شان بکنید؛ فقط باکمی چاشنی خلاقیت، ولی حواس‌تان باشد نه خیلی شور شود و نه خیلی شیرین که دل را بزند! بسیار خب، از مجموعه راه های دیده شدن پست در اینستاگرام ما، نوبتی هم باشد نوبت ایده اول است!

ایده 1: استفاده خلاقانه از استیکرهای استوری اینستاگرام

ببینید، کل زیربنای استراتژیک در شبکه‌های اجتماعی، یک مورد است: ترغیب مخاطب به سپری کردن هر چه بیشتر اوقاتش در این پلتفرم.

ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری
ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری

بنابراین اگر می‌خواهید هم الگوریتم‌ها شما را دوست داشته باشند و هم مخاطبین، باید بکوشید این تجربه را طولانی‌تر کنید؛ یکی از این‌ راه‌ها، استیکر است که به‌طور غیر مستقیم می‌تواند بهترین نحوه دیده شدن پست در اکسپلور باشد. در مجموع، برنامه‌ریزی برای بارگذاری استیکر در استوری و نوعی ثابت‌ قدمی در آن، چند پیامد مهم خواهد داشت:

  • ایجاد احساس امنیت و داشتن اهمیت در مخاطب
  • تشکیل یک اجتماع متعهد به برند و توسعه کسب و کار
  • تعامل بیشتر

یکی از ساده ترین ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری، استفاده بهینه و به جا از استیکرها در اینستاگرام است.

ریزه نکته: انتخاب تصویر مناسب برای استوری اینستاگرام و برگزیدن استیکری که به شما کمک کند مخاطب هدف خود را درگیر کنید.

ـ‌ اما چطور؟

اگر قوه خلاقیت‌تان کمی نیاز به قلقلک دارد، در اینجا فهرست کوتاهی از رایج‌ترین استیکرها را معرفی کرده‌ایم:

  • استفاده از استیکر آزمون (تست) – به هر روشی (آموزشی، سرگرمی، دریافت بازخورد و شناخت علایق دنبال کنندگان خود و غیره).
  • استیکر مکان – استوری، جایگاه شما را در خوراک خبری صفحه اصلی استوری‌های عمومی ارتقا می‌دهد. به این معنی که همه می‌توانند آن استوری خاص را دیده و با آن درگیر شوند.
  • استیکر هشتگ – مانند استیکر موقعیت مکانی که می‌تواند استوری شما را در صفحه هشتگ عمومی قرار داده و بالای جدول بیاورد!
  • استیکر GIF – به شما این امکان را می‌دهد که خلاقیت‌تان را به کار بیندازید و محتوای جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تری ایجاد کنید.
  • استیکر نظرسنجی – درنظر گرفتن بازخورد، دیدگاه‌ها، علایق، ایده‌ها، پسندها و عدم پسندها می‌تواند مخاطبین شما را به تعامل بیشتر وا دار کند.

یکی از بهترین ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری تولید محتوای عامه‌پسند است

بیشتر بخوانید:

آموزش پست گذاشتن در اپلیکیشن Threads

رفع مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام

ایده 2: ایجاد محتوا با پتانسیل بالا برای اشتراک‌گذاری

همه‌ ما این جمله‌یِ کلیشه‌ای را که می‌گوید «خلاقیت را نمی‌شود به کسی تزریق کرد» شنیده‌ایم. اما زیاد جدی‌اش نگیرید؛ تنها کاری که باید بکنید، فراهم‌ کردن متریال و بعد انتخاب و ترکیب است. ریخت خلاقیت همین‌طور سر و شکل می‌گیرد.

راه‌های دیده شدن پست در اینستاگرام

فراموش نکنید ایجاد محتوای باکیفیتی که از قضا سرگرم کننده هم باشد، بهترین راه برای ایجاد پیوند عاطفی (در مفهوم عام آن) با فالوورها و گسترش طیف مخاطبان است. یکی از راه های دیده شدن پست در اینستاگرام هم صرفاً تدارک محتوای جذاب است!

بله، جای هیچ تعجبی هم نیست. همه ما زمانی‌که چیز جالب و مرتبطی با کارمان ببینیم، اولین واکنشی که بروز می‌دهیم این است که آن مطلب را با دوستان‌مان به اشتراک بگذاریم.

صرف‌نظر از اینکه اکانت اینستاگرام شما درباره چه موضوعی است، تولید چنین محتوایی، به معنای اشتراک‌گذاری بیشتر بوده و این به خودی خود به معنی تعامل بیشتر است! پس یکی از ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری همین است که شرحش را دادیم!

ایده 3: پخش زنده‌ی رویدادهای انحصاری

هنگام بحث درباره ارتباط عمیق‌تر با مخاطبان و راهکارهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام یکی از موردهایی که نباید فراموشش کرد، برگذاری لایو یا پخش زنده است. برخلاف پست‌ها و ریلزهایی که می‌توان آن‌ها را تا آخرت کار بزک دوزک کرد، برگذاری نشست زنده یا Instagram Live می‌تواند نشانی از صداقت شما باشد که بدون هیچ ویرایشی جلو دوربین بیایید و درباره‌ی خود و برندتان بیشتر بگویید.

راهکارهای افزایش بازدید ویدئو در اینستاگرام
راهکارهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام

این‌ها به کنار، لایو اینستاگرام اجازه می‌دهد تا با آماده‌سازی پرسش‌ و پاسخ‌های بی‌درنگ، سطح تعامل را افزایش ببخشید. چنین کاری بدون شک برای داشتن گروهی از مخاطبین وفادار امری ضروری بوده و یکی از بهترین‌ راه های دیده شدن پست در اینستاگرام است.

اما چطور می‌توان به بهترین راهکارهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام رسید؟ شاید مطرح کردن چند سرنخ درباره چگونگی آن کمک حال باشد:

  • از لایو اینستاگرام برای افزایش آگاهی در مورد یک موضوع خاص استفاده کنید
  • ایجاد کمپین تبلیغاتی درباره یک محصول جدید و زمان اعلانش
  • انتشار خبرهای فوری و هدایت کاربران از وب‌سایت به صفحه‌ی لایو اینستاگرام
نکات اضافی در راهکارهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام
  • هنگامی که برنامه‌ی نشست زنده‌تان ریخته شد، مطمئن شوید که با تبلیغات‌ِ به‌اندازه، عطش مخاطب را افزایش داده و به آرامی ترغیب‌شان می‌کنید تا زمان برگذاری را به خاطر بسپارند و پای چند نفر دیگر را هم به نشست شما باز کنند!
  • آنالیز فراموش نشود که بدانید مخاطبان شما در چه زمانی از شبانه‌روز فعال‌تر هستند تا زمان نشست لایو را در همان ساعت بگذارید!
  • همه چیز را از قبل در نظر بگیرید، مانند محتوا، مضمون و حتّی احتمال آغاز جنگ جهانی سوم را!

بیشتر بخوانید:

پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام با شماره موبایل

دی اکتیو کردن اینستاگرام

ایده 4: جایزه دادن به کاربران در اینستاگرام

ایده‌ی جایزه اگر به درستی انجام شود، می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین و سریع‌ترین راه های دیده شدن پست در اینستاگرام و افزایش فالوورهای شما باشد.

ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام

هرچند جایزه دادن، پتانسیل جذب فالوورهای جدید را بیشتر می‌کند، اما باید مراقب بود که این فالوورها مخاطبینی نباشند که به احتمال زیاد شما را در دقیقه‌ای که نشست به پایان می‌رسد، آنفالو کنند.

به همین دلیل، فرآیند تدارک دیدن جایزه، باید با دقت برنامه ریزی شود و مهمتر از آن، با استراتژی بازاریابی شما هماهنگ باشد.

مراحل ارائه‌ی جایزه به کاربران
  • تصمیم بگیرید که چه چیزی را جایزه می‌دهید (جایزه مربوط به مخاطبان و نیازهای آنان). همکاری با برند مشابه دیگر برای جذب مخاطبان بیشتر
  • معیارهای ورود کاربران را تنظیم کنید. چگونه یک نفر می‌تواند واجد شرایط جایزه گرفتن شود (قوانینی مانند فالو کردن، برچسب زدن دوستان، به اشتراک گذاشتن استوری – این به اهداف بازاریابی شما بستگی دارد).
  • راه‌اندازی ماشین تبلیغات و دمیدن در شیپور آن!
  • یک برنده انتخاب کنید! این کار را به صورت عمومی و شفاف انجام دهید!

از آنجایی که هدف ما افزایش بازدید است، می‌توانیم معیارمان را برای هر شرکت‌کننده، ارسال پست یا استوری در نظر بگیریم!

ایده 5: با کاربران مشهور یا سلبریتی مرتبط با کارتان مصاحبه کنید

اگر می‌خواهید ترفندهای افزایش پست و استوری شما چند صدایی باشد، یک استراتژی ساده برای انجام این کار، مصاحبه / همکاری با کاربران معروف اینستاگرام مرتبط شماست. منطق پشت موضوع این است که این کاربران معروف طیف وسیعی از فالوورها را در اختیار دارند و این یعنی، تنها یک استوری یا ذکر نام اکانت اینستاگرام شما ممکن است موجی تازه‌ای از بازدیدها، تعامل‌ها و البته فالوورها را برای شما فراهم کند. با این‌حال، مهم است که این‌ کار را نیز درست انجام دهید.

گام اول: فهرستی از افراد کار درست ایجاد کنید

تحقیقات درست و حسابی انجام دهید تا مطمئن شوید که فهرستی از افراد با مشاغل مرتبط را در اختیار دارید. چرا که در نهایت باید بتوانید با این حربه دیدگاه‌های تازه‌ای را به برند خود تزریق کرده و دیگر مخاطبان مشترک را جذب کنید. یکی از راه‌های جالب برای یافتن این اشخاص، مرور فعالیت‌ دنبال‌کنندگان خودتان است و فالو کردن موردهای مناسب و بررسی محتواهای‌شان که بتوانید به خوبی راهکارهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام خودتان را به کار بگیرید.

گام دوم: راهی برای ارتباط با این افراد بیابید

در یک فهرست، روش مناسب را فشرده می‌کنیم تا بتوانید ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری را به کار بگیرید.

  • این کار را از طریق رسانه‌های اجتماعی یا ایمیل انجام دهید. خوب بدانید که چه می‌خواهید بگویید و چه انتظاراتی دارید. گفتن ندارد، اما با اسپم بودن بی‌گدار به آب نزنید.
  • با مورد مرتبط خود تماس بگیرید، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا نشست – مصاحبه داشته باشید.
  • فراموش نکنید که درباره موضوع حساس اشتراک‌گذاری مصاحبه با هر دو دایره ارتباطی صحبت کنید.
  • هنگامی که مصاحبه خود را تعیین کرده و فیلمش را ضبط می‌کنید، از پیش، مطمئن باشید که آن را در تمام کانال‌های اینستاگرام تبلیغ کرده‌اید (پست در استوری، ایجاد پست‌هایی با نکات کلیدی، ایجاد بحث)

بیشتر بخوانید:

از کجا بفهمیم واتساپ هک شده

از کجا بفهمیم تلگرام هک شده

ایده 6: تهیه ویدیوهای ریلز در ارتباط با موضوعات روز و ترند!

تصور کنید در یک ماه بیش از 2800 فالوور جدید و فعال به دست آورید، معرکه است، بله! این دقیقاً همان چیزی است که برای یوری موری، مدلی اتفاق افتاد که تصمیم گرفت هر روز یک ریلز را در بازه یک ماهه پست کند. می‌دانم، قرار نیست این برای همه جواب دهد، اما چه کسی گفته که جواب نخواهد داد؟

بهترین ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام
نحوه دیده شدن پست در اکسپلور

علاوه‌براین، باید به یاد بیاوریم که اینستاگرام اخیراً اعلام کرد که توسعه ویژگی‌های این شرکت در سال 2023 عمدتاً بر ‌روی محتوای ویدیویی، نشست‌های زنده ویدیویی و ریلز متمرکز خواهد بود. پس باید دست جنباند و میدان را از رقیب‌ها پس گرفت!

به آخرین روش از راه های دیده شدن پست در اینستاگرام رسیدیم: یونیک بودن.

ایده 7: به خودتان وفادار بمانید

اگرچه یک‌ کمکی شبیه‌ به کلیشه است، اما وفادار ماندن به سبک خود و اجازه دادن به بروز آزادانه‌ی خلاقیت، یکی از بهترین کارهایی است که یک آدمیزاد می‌تواند برای کسب و کارش انجام دهد. اگر می‌خواهید پروفایل اینستاگرام‌تان رشد پیدا کند، این خط این هم نشان، ادای کسی را در نیاورید و خودتان باشید. و به عنوان آخرین نکته باید بگوییم که اکثر کاربران محتوا را صرفاً آپلود می‌کنند تا چیزی آپلود کرده باشند، این بدترین نحوه دیده شدن پست در اکسپلور است که به مرور از مخاطبین شما می‌کاهد.

آن‌چه که گفتیم…

این را باید همیشه به خاطر داشت، راه های دیده شدن پست در اینستاگرام فقط به چند راه مکانیکی خلاصه نمی‌شود. داشتن برنامه و شناخت صحیح از الگوریتم‌های اینستاگرام، شما را در تهیه‌ی یک استراتژی کارآمد کمک می‌کند. چون وقتی یک برنامه و استراتژی در کار باشد، می‌توان بارها و بارها چکش‌کاری‌ و بهینه‌ترش کرد. یک‌طور مهندسی است. فقط نیاز دارد که کمی وقت صرفش کنید تا خمیر به خوبی ورز بیاید.

سوالات متداول

بهترین راه های دیده شدن پست در اینستاگرام چیست؟

یونیک باشید؛ از پلتفرم‌های دیگر کپی نکنید و بکوشید یک نظم معین را در تولید محتوا داشته باشید. در این مقاله اطلاعات کامل‌تری را درباره ترفندهای دیده شدن پست اینستاگرام با شما به اشتراک گذاشتیم که به‌کار گیری آنها به جذب هرچه بیشتر مخاطب کمک می‌کند.

چرا مخاطبین اینستاگرام من اینقدر پایین است؟

چند دلیل عمده وجود دارد؛ از جمله اینکه به طور مداوم محتوا منتشر نمی‌کنید، پست‌ها را در زمان نامناسب منتشر می‌گذارید، از ویژگی‌های اینستاگرام کمال استفاده را نمی‌برید. به عنوان نمونه، استفاده از هشتگ‌ها، صداها، قالب‌ها و چالش‌ها…

بیشتر بخوانید:

منابع: vistasocial و embedsocial

دیدگاه شما درباره مطلب راه های دیده شدن پست در اینستاگرام چیست؟ آیا تا به حال ترفندهای افزایش بازدید پست و استوری را به کار گرفته بودید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها برای تکراتو بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر