;
coinex

گلکسی زد فولد 6 احتمالا به دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S24 اولترا مجهز خواهد شد

با اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه گلکسی زد فولد 6 باقی مانده اما پخش شایعات درباره آن تمامی ندارد و حالا نیز گفته می‌شود که این گوشی به دوربین 200 مگاپیکسلی Galaxy S24 Ultra مجهز خواهد شد.

یکی از شکایات عمده درباره گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد سامسونگ این است که دوربین جالبی در برابر قیمت هنگفتی که می‌گیرد ارائه نمی‌دهد. به عنوان مثال، مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 شبیه به مدل پایه گلکسی اس 24 است، در حالی که تقریبا دو برابر آن قیمت دارد. تنها مشخصه‌ای که باعث تمایز این گوشی از سایر محصولات می‌شود و قیمت آن را بالا می‌برد، دوربین زیر نمایشگر تعبیه شده در صفحه نمایش تاشو است.

سامسونگ معمولا بهترین سخت افزار دوربین را در انحصار مدل‌های اولترا سری اس نگه می‌دارد، اما طبق شایعات جدید، این شرکت قصد دارد که از دوربین 200 مگاپیکسلی موجود در گلکسی اس 24 اولترا در گلکسی زد فولد 6 نیز استفاده کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دوربین گلکسی زد فولد 6

در کمال تعجب، یک منبع اطلاعاتی مدعی شده که سامسونگ به جای کاهش ظرفیت باتری گوشی گلکسی زد Fold 6 آن را به دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S24 Ultra مجهز خواهد کرد. البته تا به امروز درباره کاهش ظرفیت باتری نیز هیچ منبع موثقی صحبت نکرده، بنابراین در صحت این اطلاعات کمی شک و شبهه وارد است.

گلکسی زد فولد 6

با توجه به اینکه Galaxy Z Fold 6 هنوز حدود شش ماه تا رسمی شدن فاصله دارد، پخش شایعات متعدد و نامعتبر طبیعی است. با این حال، هر چه به زمان عرضه نزدیک شویم، اخبار دقیق‌تر و قابل اعتمادتر خواهند شد.

البته یک چیز مسلم است و آن این است که سامسونگ تغییرات زیادی در فرمول ایجاد نخواهد کرد. علت این مسئله هم به گران بودن محصولات تاشو بازمی‌گردد. بنابراین تعجب نخواهیم کرد اگر سامسونگ با Galaxy AI روی جنبه نرم افزاری پرچمداران آینده تمرکز کرده و ارتقاء سخت افزار را به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر