;
coinex

برنامه تیک تاک برای اپل ویژن پرو عرضه شد و بی‌عیب هم به نظر می‌رسد!

برنامه تیک تاک برای اپل ویژن پرو عرضه شد و به خوبی برای این هدست واقعیت ترکیبی تنظیم شده است. در حالی که برخی از پلتفرم‌ها عجله‌ای برای ورود به فضای واقعیت ترکیبی نشان نداده‌اند، تیک‌تاک برنامه‌ی بومی خود را برای این هدست ارائه کرد.

به تازگی برنامه تیک تاک برای اپل ویژن پرو منتشر شده و وارد دنیای واقعیت افزوده شده است. اکنون، کاربران می‌توانند از تیک تاک به گونه‌ای که با آن احساس آشنایی دارند لذت ببرند، اما از قابلیت‌های ویژن پرو نیز نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید: زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی متا کوئست 3 را بهتر از اپل ویژن پرو معرفی می‌کند

طراحی برنامه تیک تاک برای اپل ویژن پرو بسیار شبیه به طراحی موبایل است اما با پنجره‌های بیشتر!

طرح‌بندی برنامه تیک تاک برای اپل ویژن پرو شما را یاد استفاده از تیک‌تاک در تلفن همراه می‌اندازد. ویدیوها به صورت عمودی پخش می‌شوند و دکمه‌هایی برای لایک کردن، نظر دادن و اشتراک‌گذاری در همان جای خود وجود دارند. اما، به لطف فضای اضافی در ویژن پرو، تیک تاک مشاهده نظرات و اطلاعات سازنده‌ی ویدیو را بدون اینکه مانعی برای ویدیو شود، آسان‌تر کرده است.

چندی پیش، تیک تاک اخباری در مورد ایجاد این برنامه به طور خاص برای ویژن پرو به اشتراک گذاشت. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که به مردم اجازه می‌دهد ویدیوها را با دیدی از دنیای واقعی اطراف خود یا در یک فضای کاملا مجازی، مانند ماه تماشا کنند. به‌علاوه، این برنامه به‌خوبی با سایر برنامه‌های هدست کار می‌کند.

در حالی که تیک تاک خود را در واقعیت افزوده غرق کرده، سایر نام‌های بزرگ محتاطانه‌تر عمل می‌کنند. دیزنی همه چیز را در اختیار دارد و فیلم‌هایی را به صورت سه بعدی برای کاربران ویژن پرو ارائه می‌کند و سرویس‌های دیگری مانند آمازون پرایم ویدیو نیز در این جریان حضور دارند. با این حال، نتفلیکس و یوتیوب برای پیوستن به این جمع عجله‌ای ندارند. آنها به اصول اولیه پایبند هستند و به کاربران پیشنهاد می‌کنند که از طریق مرورگر از این سرویس‌ها استفاده کنند. اگرچه ممکن است یوتیوب در آینده به ساخت یک برنامه فکر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ارائه برنامه‌های اختصاصی برای ویژن پرو چیست؟ آیا ارائه‌ی این برنامه‌ها لازم است و یا استفاده از مرورگر کفایت می‌کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر