;
coinex

بهترین موس گیمینگ 2024 ؛ راهنمای خرید موس مخصوص بازی

اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و به خرید موس گیمینگ فکر می‌کنید، در این مطلب شما را با بهترین موس گیمینگ 2024 آشنا می‌کنیم. با ما باشید.

موس گیمینگ تاثیر بسیاری در تجربه ایده‌آل گیمینگ دارد. ماوس‌های گیمینگ ویژگی‌های خاص بسیاری دارند و اگر به دنبال محصولی باشید که تجربه گیمینگ خوبی به ارمغان بیاورد، باید به طراحی، مشخصات و آپشن‌های موس توجه کنید. از طرفی کیفیت ساخت در مورد موس گیمینگ اهمیت زیادی دارد چراکه حجم کاری که از یک موس گیمینگ کشیده می‌شود، می‌تواند در فرسودگی آن در کوتاه مدت تاثیر داشته باشد.

در این مطلب با در نظر گرفتن همه فاکتورهای کلیدی موثر در انتخاب یک موس گیمینگ، به معرفی بهترین موس برای بازی می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین موس گیمینگ 2024

گیمرهای زیادی هستند که رفتار بسیار خشنی با موس خود دارند و این مسئله مستقیما در طول عمر موس موثر است. موس‌های ارزان و ساده که معمولا از متریال بی‌کیفیتی ساخته می‌شوند، در کوتاه مدت و تحت فشار نابود می‌شوند، اما یک موس حرفه‌ای و گران‌قیمت که به طور تخصصی به عنوان بهترین موس مناسب بازی عرضه شده باشد، طبیعتا دوام خوبی تحت فشار دارد.

بهترین موس گیمینگ 2024
بهترین موس گیمینگ 2024

شما در مورد بهترین موس برای بازی با دکمه‌های متنوعی به جز کلیک راست و چپ مواجه هستید و می‌توانید این کلیدها را به طور خاص برنامه‌ریزی کنید. همچین موس‌های گیمینگ معمولا با نورپردازی RGB و طراحی‌های شکیل، معمولا محصولاتی پرزرق و برق و زیبا هستند.

ریزر DeathAdder Elite

بهترین موس برای بازی

ریزر DeathAdder Elite از جمله بهترین موس ریزر گیمینگ است. ریزر این موس را مانند پرشمار محصولات گیمینگ دیگر خود با طراحی ساده اما بسیار شکیل و جذابی عرضه کرده است. این ماوس البته بسیار ارگونومیک است و برای دست کاربر در استفاده‌های طولانی مدت مناسب خواهد بود.

به عنوان یکی از گران ترین موس های گیمینگ این محصول با رنگ ضد سایش مقاوم در برابر شن و ماسه، ماندگاری بسیار زیادی دارد و در طولانی مدت هیچ تغییر ظاهری در آن شاهد نخواهید بود.

در مورد این محصول کافی است دست خود را روی اشاره‌گر پیکسلی قرار داده و به سهولت از آن استفاده کنید. برتری این موس مربوط به سنسور آن است که از سیستم PixArt PMW 3389 نوری سفارشی استفاده می‌کند.

جالب است بدانید این محصول با همکاری PixArt و لاجیتک طراحی شده است و ریزر نیز خود برخی اصلاحات لازم را روی آن به عمل آورده است تا عملکرد فوق‌العاده سریع و بی‌نقصی را برای این مورد از بهترین موس گیمینگ 2024 به ارمغان آورد.

تاخیر این محصول صفر است و تقریبا بدون هیچ لرزشی با حداکثر 16 هزار واحد CPI می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از مجموعه نرم‌افزار Synapse ریزر هم می‌توانید این موس را برای تمام سناریوهای بازی خود تنظیم کنید.

در نهایت به سوئیچ‌های این موس می‌رسیم که زیبایی خاصی به این موس بخشیده است. یک بریدگی لمسی در سوئیچ‌ها وجود دارد. این موس دوام بسیار بالایی دارد و به گفته ریزر تا 50 میلیون بار کلیک مقاومت دارد.

لاجیتک G502 Lightspeed

بهترین موس برای بازی

لاجیتک از مهمترین کمپانی‌های سازنده ابزارهای گیمینگ است که برخی از بهترین موس گیمینگ 2024 را هم عرضه کرده است. مدل لاجیتک G502 Lightspeed یکی از ارزانترین موس های گیمینگ است که از آن به عنوان سلاحی فوق‌العاده یاد می‌شود و می‌توانید برای بازی‌های بسیاری از آن استفاده کنید.

ماوس جی 502 لایت اسپید از لاجیتک با داشتن ویژگی‌های مهمی از جمله عرضه در وزن‌های مختلف، امکان شخصی‌سازی موس و قیمت اقتصادی یکی از بهترین موس لاجیتک گیمینگ است.

این موس از سنسور Hero با CPI برخوردار است که بهره‌وری فوق‌العاده‌ای را برای این محصول لاجیتک به ارمغان آورده است. تعداد دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی این موس سبب می‌شود تا در انواع بازی‌ها بتوانید از آن استفاده کنید و سرعت عمل‌تان در همه ژانرها بالا باشد. شکل این موس برای همه آشنا است و استفاده از آن نیز کار چندان دشواری نیست.

ماوس گیمینگ لاجیتک که از بهترین موس مناسب بازی محسوب می‌شود برای بازی‌های شوتر اول شخص طراحی شده است. این موس به عنوان یکی از بهترین موس گیمینگ بلوتوثی برای بازی‌های اکشن و شوتر اول شخص مناسب است اما باید بدانید که در بازی‌هایی که حساسیت زیادی به تاخیر وجود دارد، بهتر است از بهترین موس های سیمی استفاده کنید.

این موس با استفاده از یک دانگل بی‌سیم به کامپیوتر وصل می‌شود و شما می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هرگز مجبور نشوید آن را با کابل حتی برای شارژ استفاده کنید. شا با پد شارژ بی سیم این دستگاه، می‌توانید آن را برای همیشه شارژ کرده و تا زمانی که پد به پورت USB وصل باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی های گیمینگ هواوی

ریزر DeathAdder V2 Pro

بهترین موس ریزر گیمینگ

ریزر DeathAdder V2 Pro یکی از بهترین موس گیمینگ ریزر محسوب می‌شود که طبق معمول و مشابه با همه محصولات ریزر، طراحی بسیار زیبایی دارد و بسیار هم پرطرفدار است. این محصول هیچ تاخیری ندارد و شکل محبوب‌تری از مدل V2 همین موس محسوب می‌شود.

بهترین موس گیمینگ 2024 را می‌توانید با یک دانگل USB-A 2.4 GHz به انواع گجت‌ها متصل کنید. همچنین به لطف فناوری HyperSpeed این دستگاه شما می‌توانید عملکرد بازی را در حد ایده‌آلی بالا ببرید و هیچ تاخیری را در عملکرد آن مشاهده نکنید.

با این مورد از بهترین موس ریزر گیمینگ از پیشرفته‌ترین سنسور نوری ریزر برخوردار می‌شوید و حتی در تنظیمات CPI بالا نیز عملکرد خیلی خوبی در بازی خواهید داشت. دکمه‌های حساسیت دوگانه به تنظیمات این موس نیز در انجام بازی‌های مختلف به شما کمک می‌کند و می‌توانید از سوئیچ‌های مکانیکی نوری بازی هم از آن استفاده کرده و دکمه‌های چپ و راست آن را برای عملکردهای مختلف استفاده کنید.

موس ریزر DeathAdder V2 Pro البته با وجود تمام ویژگی‌های خود یکی از گران ترین موس های گیمینگ بازار است که رقبای سرسخت و بسیار مهمی دارد. البته در زمره بهترین موس گیمینگ بلوتوثی که بی‌سروصدا کار کند و آپشن‌های بسیاری هم داشته باشد، این محصول دست بالا را دارد.

کورسیر Katar Pro XT

بهترین موس RGB دار

اگر قصد دارید یکی از بهترین موس گیمینگ 2024 را با قیمت مناسب و اقتصادی تهیه کنید که طراحی خاصی داشته باشد، قطعا کورسیر Katar Pro XT مورد پسند شما خواهد بود. این محصول فقط 76 گرم وزن دارد و ضمن اینکه از جمله ارزانترین موس های گیمینگ است از جمله سبک‌ترین موس‌های بازار هم هست. این محصول برای ساعت‌های طولانی بازی مناسب است و هرگز دست شما را آزار نمی‌دهد و می‌توانید به سرعت تنظیمات مختلفی برای آن تعریف کنید.

این محصول ظاهر معمولی اما شیک و زیبا دارد و پوسته‌ای زیبا و دو شکل برای آن طراحی شده است که سبب می‌شود تصور ارزان بودن از آن نداشته باشید. بازیکنانی که بازی‌های شوتر اول شخص یا MOBA بازی می‌کنند می‌توانند از این ماوس کورسیر بهترین تجربه گیمینگ را داشته باشند و به راحتی و بدون کشیدن کابل از آن استفاده کنند. در این ماوس، پایه‌های مخصوص PTFE استفاده شده و می‌توانید از سیستم اتصال USB Type-A استفاده کنید.

البته نسخه بی‌سیم این موس با نام Corsair Katar Pro Wireless نیز گزینه بسیار ایده‌آلی برای خرید است و یکی از بهترین موس گیمینگ بلوتوثی محسوب می‌شود. البته اگر طراحی برای شما مهم است و به دنبال محصولی با طراحی زنبوری هستید، گزینه‌های بهتری در این لیست وجود دارد.

در مجموع اما Katar Pro XT یکی از بهترین موس برای بازی است که محصولی پرزرق و برق و شیک و قابل اعتماد برای انواع بازی‌های ویدیویی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024

گلوریس Model D

بهترین موس مناسب بازی

موس گلوریس Model D یکی از بهترین موس گیمینگ 2024 است که یک موس سبک با تجربه کاربری ایده‌آل محسوب می‌شود. این ماوس با قیمت اقتصادی‌اش یکی از ارزانترین موس های گیمینگ محسوب می‌شود که برای بازی‌هیا شوتر اول شخص بسیار ایده‌آل است.

این محصول وزن بسیار سبکی دارد و 61 گرم وزن دارد و برای افرادی که به صورت کف دستی از موس استفاده می‌کنند محصولی بسیار ایده‌آل است. همچنین گلوریس Model D برای دست‌های کوچک نیز محصول مناسبی است.

این مدل به عنوان یک نمونه استثنایی از سبک طراحی لانه زنبوری برخوردار است که اخیرا بسیار برای گیمرها محبوب شده است. اگر مشکلی از بابت خرید از برندهای ناشناس ندارید، می‌توانید از این محصول به عنوان یکی از بهترین موس گیمینگ 2024 لذت ببرید. این محصول از پایه‌های PTFE برخوردار است و می‌تواند لغزش نرم و روانی را ایجاد کند.

کورسیر Ironclaw RGB

بهترین موس مناسب بازی

موس کورسیر Ironclaw RGB یکی از بهترین موس RGB دار است که می‌توانید آن را به عنوان یکی از بهترین موس گیمینگ بلوتوثی تهیه کنید. این محصول طراحی نسبتا بزرگی دارد و برای کاربرانی با دست‌های کوچک چندان مناسب نیست.

این محصول از سنسور نوری PixArt PMW3391 برخوردار است و همچنین CPI بالای 18 هزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد و بالاترین رتبه IPS در حدود 450 را دارد. این محصول با این مشخصات یکی از بهترین موس های گیمینگ بازار برای بازی‌های آنلاین است.

البته در صورتی که چندان به این مسائل اهمیت نمی دهید باید گفت که شاید با این موس برتری خاصی در بازی نسبت به دیگران حس نکنید.

وزن این مورد از بهترین موس گیمینگ بلوتوثی حدود 130 گرم است که نسبتا سنگین محسوب می‌شود. بازیکنان بازی‌های شوتر اول شخص همچنین می‌توانند موارد دیگری را نیز برای شخصی‌سازی هرچه بیشتر موس در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

ریزر Basilisk V2

بهترین موس گیمینگ بلوتوثی

ریزر Basilisk V2 از جمله بهترین موس گیمینگ 2024 است که برای افرادی که به دنبال موسی با قابلیت‌ها و کارایی بالا هستند، گزینه بسیار جالبی است. این محصول به عناون یکی از بهترین موس ریزر گیمینگ از سنسور بسیار به روز و جذاب با مشخصات خوبی برخوردار است و حداکثر 20 هزار واحد CPI دارد که سبب می‌شود در زمان بازی بااین موس به خوبی متوجه ردیابی فوق‌العاده آن شوید.

این ماوس به عنوان یکی از بهترین موس برای بازی از یک طراحی ویژه برخوردار است و دکمه‌های کناری بزرگتر و قابل دسترس‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد. مقاومت چرخشی این محصول بسیار بالا است و 11 دکمه قابل تنظیم هم دارد که هر گیمری می‌تواند با آن به بهترین عملکرد مدنظر خود برسد.

Basilisk V2 البته از جمله گران ترین موس های گیمینگ است اما عملکرد راحت و ماندگاری در اختیار گیمرها قرار می‌دهد و با مشخصات خوبی که دارد این قیمت بالا را جبران می‌کند.

ریزر Basilisk Ultimate

ارزانترین موس های گیمینگ

ریزر Basilisk Ultimate از جمله بهترین موس ریزر گیمینگ است که مشخصات بسیاری ایده‌آلی دارد و برای گیمرها محبوبیت بالایی دارد. این مدل به عنوان یکی از جدیدترین محصولات ریزر، یکی از بهترین موس گیمینگ بلوتوثی محسوب می‌شود و از جدیدترین سنسور ریزر به عنوان Focus + Optical نیز برخوردار است.

این سنسور در برخی آمارها رقم حیرت‌آور 20 هزار واحد CPI و 650 واحد IPS را ثبت کرده که در مجموع آن را به یکی از بهترین موس گیمینگ 2024 بدل می‌کند. این موس همچنین می‌تواند پیش از خارج شدن از مدار ردیابی، شتابی بالای 50G را هم تحمل کند.

موس ریزر Basilisk Ultimate طراحی ارگونومیک و جذابی دارد که آن را به یکی از بهترین موس مناسب بازی بدل کرده است. البته ظاهر این محصول شباهت خاصی با لاجیتک G502 لایت اسپید دارد، اما ریزر در عوض موس خود را به مشخصات فنی بسیار بهتری مجهز کرده تا در رقابت از رقیب قدرتمندش جلوتر باشد.

موارد استفاده شده برای ساخت مور ریزر کیفیت بالایی دارند و شما هم می‌توانید مقاومت چرخ موس را به خوبی کنترل کنید. این موس سبک‌تر از رقبای مهم خود است و با استفاده از مجموعه نرم‌‌افزار Synapse می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.

موس ریزر البته محصول کاملا بی‌نقصی نیست و دکمه‌های آن، حساسیت کمی به کلیک‌های آهسته دارند و در نتیجه واکنش سریعی روی آن را نمی‌توانید تجربه کنید. در نتیجه باید برای نتیجه بهتر همیشه از کلیک‌های محکم استفاده کنید.

نکته دیگر اینکه دکمه‌های نوری این محصول حالت لمس کمتری نسبت به نسخه‌های مکانیکی دارد و اگر تا به حال از این موس استفاده نکرده‌اید، احتمالا از آن خوشتان خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

اچ کی Gaming Mira-M

گران ترین موس های گیمینگ

موس‌های لانه زنبوری بسیاری در شمار بهترین موس گیمینگ 2024 جای می‌گیرند اما مدل Gaming Mira-M از برند HK نسبتا با بقیه متفاوت است و شباهت زیبادی با Logitech G Pro Wireless دارد.

این موس طوری طراحی شده تا برای افراد راست یا چپ دست مناسب باشد و اگر بتوانید با دکمه‌های جانبی سمت چپ آن کنار بیایید، طبعتا یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن خواهد بود. این موس تنها 63 گرم وزن دارد و در نتیجه برای افرادی که به دنبال یک موس گیمینگ سبک هستند گزینه بسیار ایده‌آلی است.

این موس البته که سبکترین موس لانه زنبوری بازار نیست اما در عوض طراحی ظاهری جذابتری از نظر رنگ و نوع طراحی دارد. این موس در رنگ سفید عرضه شده و در رنگ‌های دیگری از جمله مشکی، زنبور عسلی، کدو تنبلی نیز قابل تهیه است.

بار دیگر تاکید می‌کنیم که پیش از خرید این موس حتما به دکمه‌های کناری آن توجه کنید چون به همان میزان که ممکن است آزاردهنده باشند، ممکن است برای برخی دیگر کاربردی باشند و به دریافت تجربه‌ای متفاوت کمک کنند. در مجموع از یکی از ارزانترین موس های گیمینگانتظار زیادی نداشته باشید.

ریزر Naga Trinity

بهترین موس ریزر گیمینگ

اگر به دنبال یکی از بهترین موس ریزر گیمینگ هستید، ریزر Naga Trinity یک گزینه ایده‌آل است. به لطف پرشمار دکمه‌های موجود روی بدنه این موس شما می‌توانید موسی تنظیم کنید که به سبک ماکرو نزدیک است و کلیدهای گفتگوی فشاری برای دیسکورد هم داشته باشد.

دیگر عملکردهای این محصول نیز بسته به سطح موس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. البته مشکی که در مورد موس‌های بزرگ MMO وجود دارد این است که معمولا روش خاصی برای در دست گرفتن دارند. در این ماوس کلیدهای پرشماری روی بدنه وجود دارد و ریزر موس را به نحوی طراحی کرده تا در نتیجه شما بتوانید به سه شیوه مختلف موس را در دست بگیرید.

روی این مورد از گران ترین موس های گیمینگ شماره‌های جداگانه‌ای وجود دارد که با 12 سوئیچ نشان داده شده است و یک دکمه دایره‌ای شکل هم با 7 سوئیچ خال‌خالی در اطراف آن مشاهده می‌شود. این دکمه‌ها می‌توانند رابطه مدنظر شما را با بازی‌های گوناگون برقرار کنند.

در این مورد از بهترین موس مناسب بازی از سنسور معروف PixArt نیز استفاده شده است که در DeathAdder Elite نیز به کار رفته شده است. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین موس RGB دار البته سنگین‌ترین موس فهرست ما محسوب می‌شود.

اگر قصد دارید بازی MMO خود را با بهترین موس گیمینگ بلوتوثی تجربه کنید، این مدل یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

گلوریس Model O

بهترین موس گیمینگ 2024

گلوریس Model O یکی از بهترین موس گیمینگ 2024 است که با بدنه پر سوراخ خود یک محصول سبک و بسیار ایده‌آل برای بازی با طراحی مناسب است. این محصول در قیاس با دیگر رقبای خود در این رده قیمتی، طراحی و وزن بسیار بهتری دارد.

این موس برای افرادی که به صورت پنجه‌ای یا با انگشتان خود از موس استفاده می‌کنند، گزینه بسیار ایده‌آلی است، خصوصا اگر بازی‌های پرفشار را تجربه کنید. برای افرادی با دست کوچک نیز، گلوریس Model O یک گزینه بسیار جذاب محسوب می‌شود.

به عنوان یک موس با مشخصات فنی نه‌چندان بالا، از این مورد از ارزانترین موس های گیمینگ انتظار زیادی نداشته باشید. این محصول طراحی لانه زنبوری دارد و احساس خوبی در زمان در دست گرفتن آن به کاربر منتقل می‌کند.

نرخ پاسخگویی این موس بسیار ایده‌آل است و در بازی‌های آنلاین و چندنفره عملکرد بسیار خوبی به جای می‌‌گذارد. البته که رقبای این موس در رده بالاتری قرار می‌گیرند.

لاجیتک G102 Programmable Wired

بهترین موس گیمینگ 2024

ماوس لاجیتک G102 Programmable Wired  یکی از بهترین موس گیمینگ 2024 است که وزن نسبتا خوبی دارد اما از برخی گزینه‌های دیگر این لیست سنگین‌تر است.

از این محصول می‌توانید با اتصال سیمی آن استفاده کنید. نوع لیزر آن هم از نوع اپتیکالی است و دقت 200 تا 8 هزار Dpi را عرضه می‌کند. این دقت برای بازی‌های AAA بسیار مناسب است و امکان عکس‌العمل سریع و دقیق در زمان تیراندازی را فراهم می‌کند.

ماوس گیمینگ لاجیتک یک کابل 2 متری دارد و از قابلیا ضربه‌پذیری 10 میلیون بار هم پشتیبانی می‌کند. به لطف وجود نورپردازی جذاب آر جی بی، این مدل از موس لاجیتک یکی از بهترین موس RGB دار هم محسوب می‌شود و در زمان کار کردن با آن حس به مراتب بهرتی خواهید داشت. دوام بالا در برابر ضربه و فشار و مقاومت فوق‌العاده نیز از دیگر مشخصات این موس لاجیتک است.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2023

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

لاجیتک G300S Optical

بهترین موس گیمینگ 2024

ماوس لاجیتک G300S Optical با وزن 82 گرمی خود محصولی مناسب برای عموم گیمرها است که 9 کلید مختلف دارد و به طور سیمی به انواع گجت‌ها وصل می‌شود.

فرکانس این موس هزار هرتز اعلام شده و می‌‌توانید از دقت Dpi برابر با 2500 هرتز این مدل لذت ببرید. این موس تا 10 میلیون کلیک در برابر ضربه مقاومت دارد و معمولا این استاندارد بسیار ایده‌آلی برای یک موس گیمینگ محسوب می‌شود.

زمان پاسخ‌دهی این مدل 1 میلی‌ثانیه است و می‌توانید حتی با هر دو دست با آن کار کنید. این قابلیت در همه موس‌ها وجود ندارد و همین مسئله می‌تواند این مدل از محصولات لاجیتک را به گزینه ایده‌آلی برای افراد چپ دست بدل کند.

دکمه چرخشی اسکرول در این مدل از محصولات لاجیتک هم کیفیت بسیار بالایی دارد و در طولانی مدت دچار مشکل نمی‌شود. دکمه‌های آن قابل برنامه‌ریزی است و حتی بنابر به بازی خود می‌توانید آن را تنظیم کنید. ساختار اگونومیک این موس نیز در سهولت کار با آن موثر است.

دکمه‌های این موس را می‌توان از نظر دفت تنظیم کرد و بین 200 تا 2500 دی‌پی‌آی جابجا کرد. این موس دوام بسیار بالایی نیز دارد و 250 کیلومتر امکان جابجایی برای آن شمرده شده است. حافظه داخلی موس به شما کمک می‌کند تا ترکیب‌های مختلف کلیدهای موس را ذخیره کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

مدت زمان پاسخ‌دهی این مورد از بهترین موس گیمینگ 2024 در حدود 1 میلی‌ثانیه است و با این اوصاف 8 برابر سریعتر از دیگر موس‌های مشابه و رقیب است. شما می‌توانید از سنسور اپتیکال این محصول نیز بیشترین استفاده را ببرید.

ایسوس TUF Gaming M3

بهترین موس ایسوس گیمینگ

ایسوس نیز از جمله بهترین سازندگان ابزارهای گیمینگ است و مدل TUF Gaming M3 از محصولات این شرکت یکی از بهترین موس RGB دار این شرکت محسوب می‌شود. این مدل یکی از موس‌های باکیفیت و ارزانقیمت ایسوس است که با مشخصات خوب خود محصولی وسوسه‌کننده برای بسیاری از گیمرها به نظر م‌رسد.

ایسوس TUF Gaming M3 به عنوان یکی از بهترین موس ایسوس گیمینگ صرفا برای افراد راست دست طراحی شده و از 7 دکمه قابل‌برنامه‌ریزی روی بدنه برخوردار است. وزن این موس 86 گرم است و نسبتا سبک به نظر می‌رسد. وزن موس جدید ایسوس برای بازی‌های شوتر کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

موس گیمینگ ایسوس طراحی ارگونومیک و جذابی دارد و در مجموع برای افرادی که با نوک انگشت یا پنجه با موس کار می‌کنند گزینه بسیار ایده‌آلی است. میزان حساسیت این موس بین 200 تا 7000 Dpi است و همچنین سنسور PWM 3325 نیز دارد.

به عنوان یکی از بهترین موس ایسوس گیمینگ این محصول از نورپردازی RGB برخوردار است و کنترل آن نیز با استفاده از AURA Sync انجام می‌شود تا بتوانید آن را با دیگر تجهیزات RGB خود ست کنید. ویژگی کنترل نور و تعیین عملکرد دکمه در موس‌های هم قیمت به ندرت یافته می‌شود و این مسئله به خودی خود ارزش خرید این محصول را بالا می‌برد. شاید تنها مشکل این موس مربوط به جنس سیم آن باشد که البته با توجه به برچسب قیمت مناسب این مدل از بهترین موس گیمینگ 2024 می‌توان از آن صرف‌نظر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

بهترین هدفون های گیمینگ 2023

ایسوس Gladius III RGB Wireless

بهترین موس ایسوس گیمینگ

ایسوس G502 Hero Wireless یکی از بهترین موس RGB دار است که یک موس بی‌سیم محبوب محسوب می‌شود که در این رده قیمتی یکی از بهترین گزینه‌ها است.

بهترین موس گیمینگ 2024 ظاهر زیبایی دارد و طراحی آن به شکلی است که بیشتر مناسب افراد راست دست است. این مورد از بهترین موس ایسوس گیمینگ ارتفاع نسبتا زیادی دارد و این مسئله سبب می‌شود تا در دست گرفتن آن در هر حالت و به هر شکلی ممکن باشد. کیفیت ساخت بالای این موس نیز از دیگر مشخصات و نکات مثبت این محصول ایسوس است.

روی بدنه این موس 6 دکمه قابل برنامه‌ریزی وجود دارد که برای برنامه‌ریزی آن‌ها به نرم‌افزار مخصوص ایسوس احتیاج دارید. این مدل نیز از نورپردازی RGB برخوردار است و با استفاده از AURA Sync می‌توانید آن را با دیگر تجهیزات خود ست کنید.

به عنوان بهترین موس ایسوس گیمینگ این محصول وزن بسیار کمی در حدود 86 گرم دارد و این با توجه به ابعاد آن بسیار مناسب است. از دیگرمشخصات این مدل می‌توان به برخورداری از سنسور گلادیوس PAW3370 اشاره کرد. این سنسور با استفاده از یک نرم‌افزار اختصاصی می‌تواند در دامنه حساسیت 100 تا 26 هزار DPI تنظیم شود.

تسکو TM 753 GA

بهترین موس تسکو گیمینگ

تسکو TM 753 GA یکی از بهترین موس تسکو گیمینگ است که از حسگر اپتیکال و حداکثر دقت 7200 دی پی آی برخوردار است. این مدل می‌تواند با سرعت بالایی اشاره‌گر را روی نمایشگر جابجا کند.

این موس تسکو با توجه به ابعادی که دارد بیشتر مناسب دست‌های بزرگ است و روی بدنه آن 8 دکمه قابل برنامه‌ریزی وجود دارد. به عنوان یک محصولی سیمی، کابل این موس با نوعی کنف باکیفیت پوشانده شده و جنس بدنه هم از پلاستیک مات بسیار باکیفیتی است.

این موس تسکو به عنوان بهترین موس گیمینگ 2024 رده قیمتی بسیار مناسبی دارد و از اقتصادی‌ترین موس‌های گیمینگ به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 5 میلیون

بهترین گجت های گیمینگ

تسکو GM 2035

بهترین موس تسکو گیمینگ

ماوس تسکو GM 2035 نیز از جمله بهترین موس تسکو گیمینگ است که وزنی 115 گرمی دارد و از 7 کلید کلید قابل برنامه‌ریزی برخوردار است تا نیاز شما را به بهترین شکل برطرف کند.

آنچه که سبب شده تا این موس به انتخاب اصلی بسیاری از گیمرها بدل شود این است که یک موس بی‌سیم با تاخیر بسیار کم محسوب می‌شود و در نتیجه خبری از سیم‌های اضافی و دست‌وپاگیر نیست.

شاید تصور کنید که این محصول به خاطر بی‌سیم بودن تاخیر و دقت خوب نداشته باشد اما باید بدانید که عدد دقت این موس جذاب به رقم شگفت‌انگیز 16 هزار DPI می‌رسد و بدین‌ترتیب در انجام سریع‌ترین بازی‌های شوتر هم متوجه هیچ تاخیری نخواهید شد.

در ساخت این موس از کلیدهای باکیفیت Omron استفاده شده که تا 50 میلیون کلیک دوام دارند و در نتیجه شما تا چند سال می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. از آنجایی که این موس یک محصول بی‌سیم است از باتری برخوردار است و باتری‌]ای 600 میلی‌آمپرساعتی آن که قابل شارژ است تا 75 ساعت کارایی دارند.

تسکو GM 2023

بهترین موس تسکو گیمینگ

یکی دیگر از بهترین موس تسکو گیمینگ مدل تسکو GM 2023 است. این محصول وزنی 143 گرمی دارد و به طور سیمی به کامپیوتر و دیگر گجت‌ها متصل می‌شود.

میزان دقت و حساسیت این بهترین موس گیمینگ 2024 عدد شگفت‌آور 7200 دی‌پی‌آی است. این محصول 8 دکمه مختلف دارد و مانند بسیاری دیگر از موس‌های گیمینگ از نورپردازی RGB هم برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 6 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون

تسکو TM-755 GA

بهترین موس تسکو گیمینگ

یکی دیگر از بهترین موس های سیمی گیمینگ که محصولی از تسکو است، مدل TN 755 GA از این شرکت ایرانی است. محدود دقت این مدل از بهترین موس تسکو گیمینگ را می‌توانید بین 1200 تا 3200 دی پی آی تنظیم کنید. این موس از 7 کلید مختلف برخوردار است که امکان برنامه‌ریزی دارند.

این موس در مجموع دارای ابعاد 12 در 7 در 4 سانتی‌متر است و از حسگر اپتیکال برخوردار است. لازم است بدانید این ماوس از طراحی ارگونومیکی دارد و می‌توان با هر دو دست با آن کار کرد.

تسکو TM 761 GA

بهترین موس تسکو گیمینگ

یکی دیگر از بهترین ماوس تسکو گیمینگ مدل TM 761GA است که وزنی 127 گرمی دارد و به حسگر اپتیکال مجهز شده است. این مدل که از 7 کلید مجزا قابل برنامه‌ریزی برخوردار است را می‌توان در محدود دقت 1200، 2400، 4800 یا 7200 دی پی آی تنظیم کرد.

سوالات متداول

ماوس بی سیم برای بازی بهتر است یا موس‌های سیمی؟

موس‌های سیمی و بی‌سیم هر دو برای بازی مناسب هستند و با وجود اینکه موس‌های باکیفیت بلوتوثی همگی از تاخیر کمی برخوردار هستند اما اگر قصد ندارید چندان هزینه کنید و می‌خواهید در هر حالت خیالتان از بابت تاخیر آسوده باشد، بهتر است یکی از بهترین موس‌های سیمی را تهیه کنید.

بهترین موس‌های گیمینگ تسکو کدامند؟

تسکو TM 753 GA، تسکو GM 2035، تسکو GM 2023، تسکو TN 755 GA و تسکو TM 761GA از بهترین موس‌های گیمینگ تسکو هستند.

بهترین موس‌های گیمینگ ریزر کدامند؟

ریزر DeathAdder Elite، ریزر DeathAdder V2 Pro، ریزر Basilisk V2، ریزر Basilisk Ultimate و ریزر Naga Trinity از جمله بهترین موس‌های گیمینگ ریزر هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین موس گیمینگ 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر