;
coinex

شکایت از سلبریتی هایی که کوروش کمپانی را تبلیغ می کردند [عکس]

بالاخره مال‌باختگان کوروش کمپانی از سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده این شرکت، شکایت کردند. روز گذشته اشاره کردیم تعداد افرادی که برای شکایت به مراجع قضایی مراجعه کرده‌اند، 200 هزار نفر هستند.

بازهم کوروش کمپانی در سرخط خبرها قرار دارد. روز گذشته آماری از 32 شرکت کلاهبردار مانند کوروش کمپانی را منتشر کردیم که میلیاردها تومان از سرمایه مردم را بالا کشیده و گریخته‌اند. با وجود اینکه مدیرعامل این شرکت در اولین مصاحبه خود به رقم 100 تا 150 میلیارد تومانی کلاهبرداری‌اش از مردم اشاره کرد، اما می‌دانیم که این رقم بیشتر از این حرف‌هاست.

در ادامه روند شکایات از این فروشگاه موبایل، امروز تصویری از اسامی سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده شرکت فروشنده آیفون کوروش منتشر شده است که از سمت مال باختگان مورد شکایت قرار گرفته و باید پاشخگو باشند. گفتنی‌ست که این شرکت با پاداش چند میلیونی و بعضاً تحویل گوشی‌های آیفون به سلبریتی‌ها، از این افراد برای تبلیغ آیفون 20 میلیونی استفاده کرده است که با همین مورد، اعتماد مردم کسب و مال آنها را به تاراج برد.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت ورود آیفون عامل اصلی کلاهبرداری شرکت‌هایی مثل کوروش کمپانی است

سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده کوروش کمپانی نقره داغ شدند

طبق گفته امیرحسین شریفیان، مدیرعامل و مالک کوروش کمپانی، تعداد سلبریتی‌هایی که برای تبلیغ آیفون 20 میلیونی از این شرکت پول گرفته، 400 تا 500 نفر هستند. وی همچنین گفت که به هرکدام از آنها مبلغ 1 تا 20 میلیون برای این تبلیغ پرداخت شده است. جدای از این رقم، به بسیاری از افراد مشهور گوشی، هدفون، اپل واچ و غیره نیز اعطا شده است.

روز گذشته عکسی از صف طویل افراد شاکی در پرونده کوروش کمپانی منتشر شد که گفته شد حدود 200 هزار نفر هستند. در بین آنان، افرادی وجود دارد که تا 200 دستگاه آیفون 13 با قیمت 20 میلیون از این شرکت سفارش داده‌اند. این افراد به معنی واقعی کلمه مال خود را به تاراج گذاشته‌اند.

سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده کوروش کمپانی نقره داغ شدند
تصویری از مال‌باختگان کوروش کمپانی که برای تنظیم شکایت صف بسته‌اند

دفتر کوروش کمپانی که مدعی بود با حذف واسطه‌ها، گوشی‌های آیفون را به قیمت بسیار ارزان‌تر از نرخ واقعی به فروش می‌رساند و ظرف ۴۵ روز به دست مشتریان می‌رساند، بعد از اعتراض گروهی از شاکیان، روز 8 بهمن 1402 پلمب شد؛ اما پلمب شعبه اصلی این شرکت کمتر از ۲۴ ساعت دوام داشت.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که صاحبان شرکت مدعی شدند که دلیل برخورد نیروی انتظامی فقط «بدحجابی مشتریان» بوده است اما دست آخر، بعد از اینکه تصاویری از تخلیه شبانه این شرکت منتشر شد و حرف فرار مالک به امارات به میان آمد، نگرانی‌ها رنگ واقعیت گرفت.

حالا در برگه شکواییه مالباختگانی که فریب خرید گوشی آیفون ۲۰ میلیون تومانی را خورده بودند، نام افراد مشهوری که این مجموعه را تبلیغ کرده بودند نوشته شده است. تعداد این افراد هنوز مشخص نیست اما اگر گفته‌های مالک این شرکت حقیقت داشته باشد، 400 تا 500 سلبریتی مورد اتهام هستند.

سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده کوروش کمپانی نقره داغ شدند

یک وکیل دادگستری: مجازات مالک کوروش کمپانی نهایتاً ۱۰ سال زندانی است!

عبدالصمد خرمشاهی، وکیل دادگستری در خصوص جرم مالک کوروش کمپانی گفت: «افراد مشهور در تبلیغات کوروش کمپانی، وقوع جرم را تسهیل کردند لذا مسئولیت متوجه این افراد است.»

وی افزود:

به فرض این که این فرد از طریق پلیس بین‌الملل بازداشت و بازگردانده شد فایده‌ای ندارد زیرا معمولا این افراد مالی از خودشان مستقیما به جا نمی‌گذارند.

این وکیل دادگستری تأکید کرد: «مجازات این شخص نهایتاً تا ۱۰ سال حبس است. زمانی که مالی از آنها باقی نمی‌ماند، مال باخته‌ها دیگر دستشان به جایی بند نیست.»

سلبریتی‌های تبلیغ‌کننده کوروش کمپانی نقره داغ شدند

بیشتر بخوانید:

نظر شما چیست؟ آیا سلبریتی‌های در جریان این کلاهبرداری مقصراند؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر