;
coinex

گلکسی زد فلیپ 6 و فولد 6 گواهی BIS هند را پیش از عرضه رسمی دریافت کردند

نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی دو گوشی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 از یک مانع نظارتی دیگر در کشور هند عبور کردند.

انتظار می‌رود که سامسونگ در نیمه دوم سال جاری، از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود با نام‌های گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در بازار رونمایی کند. گفته می‌شود که هر دو گوشی هوشمند در مواردی مانند عمر باتری، طراحی و عملکرد بهینه شده و پیشرفت خواهند داشت. حال جزئیات مربوط به باتری هر دو گوشی در یک پایگاه اطلاعاتی قرار گرفته که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


باتری گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6

بر اساس گزارش وب‌سایت 91Mobiles، گوشی‌های تاشو سامسونگ از تنظیمات باتری دوگانه برخوردار خواهند بود. باتری‌های داخل گلکسی Z Flip 6 با شماره مدل‌های EB-BF741ABE و EB-BF741ABY در پلتفرم صدور گواهی BIS هند ظاهر شده‌اند.

گلکسی زد فلیپ 6

گلکسی Z Fold 6 نیز در پایگاه داده و اطلاعات BIS قرار گرفته و طبق اطلاعات موجود در این پایگاه، از ترکیب دو باتری با شماره مدل EB-BF956ABE و EB-BF956ABY بهره خواهد برد. ظاهر شدن جزئیات باتری این دو گوشی در پلتفرم BIS، به معنای عبور از یک مانع نظارتی و دریافت تأییدیه‌های لازم از مراجع استاندارد هند برای راه‌اندازی این دو گوشی با باتری‌های ذکر شده است.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6

بر اساس اطلاعات موجود، گلکسی زد فلیپ 6 از باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 استفاده خواهد کرد. به گفته شرکت سامسونگ باتری این گوشی تاشو از ظرفیت کلی 4000 میلی‌آمپر ساعت (در مقابل ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی زد فلیپ 5) برخودار خواهد بود.

این میزان ظرفیت باتری حدود 8 درصد بیشتر از نسل قبلی است و در ترکیب با پردازنده کارآمدتر، عمر باتری بیشتری را ارائه می‌دهد. شایعه شده است که گلکسی زد فولد 6 نیز با داشتن بدنه پهن‌تر، با باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل قبلی عرضه خواهد شد، اما متاسفانه ظرفیت باتری آن هنوز مشخص نشده است.

گلکسی زد فلیپ 6

انتظار می‌رود که Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 دارای فریم‌های صاف‌تر و چین‌خوردگی کمتری روی صفحه نمایش باشند. هر دو گوشی هوشمند احتمالا به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز خواهند شد.

شایعه شده است که صفحه نمایش گلکسی زد فولد 6 نسبت به گلکسی زد فولد 5 حالت مربعی بیشتری خواهد داشت، به این معنی که احتمالا فرم این گوشی مشابه گوشی‌های تاشو از برندهای دیگر مانند وان پلاس خواهد بود. این مسئله باعث می‌شود که صفحه نمایش خارجی عریض‌تر شود.

سیستم تصویربرداری و دوربین گلکسی زد فلیپ 6 از یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. در مقابل، گلکسی زد فولد 6 از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی های تاشو جدید سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر