;
coinex

هوش مصنوعی سورا به کوپایلوت اضافه می‌شود

خبرها حاکی از اضافه شدن هوش مصنوعی سورا به مایکروسافت کوپایلوت می‌دهند. این هوش می‌تواند درخواست‌های متنی را با جزئیات بسیار بالا به ویدئو تبدیل کند که در نوع خود منحصر به فرد است. میخائیل پاراخین، مدیر تبلیغات و خدمات وب در مایکروسافت، به یک کاربر ایکس اعلام کرد که فرآیند یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی سورا (Sora) از OpenAI با کوپایلت (Copilot) در حال انجام است، اما این فرآیند زمان‌بری را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های هوش مصنوعی

ویژگی هوش مصنوعی سورا

سورا (Sora)، یک مدل زبان بزرگ از OpenAI است که قادر به تبدیل درخواست‌های متنی را با جزئیات بسیار بالا  به ویدئوهایی 60 ثانیه‌ای تبدیل کند.

به گفته OpenAI، سورا به گونه‌ای آموزش دیده است که از یک شبکه خاص برای ساده‌سازی ویدیوها استفاده می‌کند. این شبکه ویدیوهای معمولی را به عنوان ورودی دریافت کرده و آن‌ها را برش می‌دهد تا فقط بخش‌های کلیدی از کلیپ حفظ شوند. در مرحله بعد، Sora از ویدیوهای ساده‌شده برای تولید ویدیوهای جدید بهره‌مند می‌شود.

به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز در حال کار بر روی جوانب فنی یکپارچه‌سازی Sora و کوپایلت است و تا در دسترس کاربران قرار گیرد زمانی طول خواهید کشید. هرچند پاراخین تاخیر زمانی خاصی برای ادغام Sora با کوپایلت مشخص نکرده، اما از صخبت‌های او اینطور برآورد می‌شود که مایکروسافت در به انجام رساندن این تعهد بسیار جدی است.

بیشتر بخوانید: 

لطفا نظرات خود را درباره‌ی ویژگی هوش مصنوعی سورا با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر