coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش حواله خودرو جانبازارن به قیمت 8 میلیارد تومان ؛ بنز یا 8 دستگاه دنا پلاس اتوماتیک؟

خرید و فروش حواله خودرو جانبازارن وارد فاز خطرناکی شده است. تا پیش از این رکورد حواله خودرو 4 میلیارد بود، اکنون 2 برابر و از کنترل خارج شده است. شما بنز را ترجیح می‌دهید یا 8 دستگاه دنا پلاس توربو اتوماتیک؟

اگر سری به پلتفرم‌های آگهی آنلاین بزنید، با انبوهی از خرید و فروش حواله خودرو مواجه می‌شوید. از فروش حواله خودروهای داخلی گرفته تا خودروهای مونتاژی و وارداتی، در سطح گسترده‌ای آگهی می‌شوند. به نظر می‌رسد که سامانه یکپارچه، یک تصمیم اشتباه دیگر از سمت دولت برای تنظیم بازار خودرو بود و این سامانه فقط جو بازار را سنگین‌تر از قبل کرد.

مدتی است که با طرح فروش خودروهای وارداتی ویژه جانبازان، خرید و فروش حواله خودرو جانبازارن نیز به پلتفرم‌های آگهی آنلاین آمده است. یکی از دارندگان حواله خودرو بنز، حواله خود را به قیمت 8 میلیارد تومان آگهی کرده است که این مصادف است با خرید 8 دستگاه خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک. به نظر می‌رسد که این روند به جای اینکه تضعیف شود، پروبال دوباره گرفته و به راحتی می‌تازد.

بیشتر بخوانید: کاسبی جدید با فروش حواله لاستیک دولتی به قیمت 700 هزار تومان [+عکس]

فروش حواله خودرو جانبازارن به قیمت 8 میلیارد تومان

بعد از قرار گرفتن دو مدل بنز برای جانبازان تبلیغات مختلفی برای فروش یا خرید حواله مربوط به این خودرو به چشم می‌خورد.

در این میان قیمت‌های عجیب و غریبی برای فروش حواله‌ها اعلام شد که یکی از آنها ۸ میلیارد تومان قیمت دارد.

فروشنده اعلام کرده که در صورت انتخاب بنز قیمت آن در بازار آزاد بالای ۱۵ میلیارد تومان می‌شود.

در حالی که هنوز قیمت بنزهای جانبازان اعلام نشده فروش حواله‌ها با قیمت‌های نجومی صورت می‌گیرد که نیاز به نظارت بیشتری در این زمینه وجود دارد.

فروش حواله خودرو جانبازارن به قیمت 8 میلیارد تومان

بیشتر بخوانید:

به نظر شما چرا نظارتی بر خرید و فروش‌های حواله خودرو نمی‌شود؟ آیا افرادی هستند که این حواله‌ها را با این قیمت‌های گزاف بخرند؟

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر