;
coinex

ایلان ماسک پس از شایعه تعطیلی جیمیل: منتظر سرویس XMail باشید

پس از منتشر شدن شایعاتی مبنی بر تعطیل شدن سرویس جیمیل گوگل، ایلان ماسک از فرصت بهره برد و اعلام کرد که کاربران منتظر معرفی سرویس XMail باشند.

ایلان ماسک با ایجاد پلتفرم ایمیل خود برای رقابت با جیمیل گوگل، در حال پیشبرد برنامه‌های خود برای تسلط بر دنیای دیجیتال است.

این میلیاردر آمریکایی قبلاً کنترل توییتر را در دست گرفته و چهره این برنامه رسانه اجتماعی را تغییر داده و نام آن را X نامیده و برای نسخه پریمیوم از کاربران هزینه دریافت می‌کند. ماسک همچنین ابزار هوش مصنوعی خود را برای رقابت با ChatGPT توسعه داده است که هوش مصنوعی بخش مهمی از آینده فناوری محسوب می‌شود. اما اکنون این کارآفرین در طی یک مکالمه در X اعلام کرده که به زودی سرویس ایمیل خود، “XMail” را راه اندازی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سرویس XMail ایلان ماسک

طبق گزارش Demand Sage تا سال 2024، 1.8 میلیارد حساب ایمیل در جیمیل وجود دارد که Outlook بعدی نیم میلیارد و 225 میلیون دیگر در Yahoo Mail است.

به نظر می‌رسد که این مکالمه از پیش تعیین شده است و یکی از مهندسان ماسک به نام ناتان مک گریدی این پیام را ارسال کرده است: “چه زمانی XMail راه اندازی می‌شود؟” ماسک به سادگی با این جمله پاسخ داد: “در راه است.”

با این حال، باید با احتیاط با این خبر برخورد کرد، زیرا ماسک با دارایی خالص گزارش شده 206 میلیارد دلار عادت دارد برنامه‌های بزرگی را بدون پشتوانه آنها انجام دهد. حتی اگر ماسک تصمیم به انتشار “XMail” داشته باشد، دور کردن کاربران گوگل از جیمیل دشوار خواهد بود.

رابط کاربری ساده و توانایی پیوند دادن به اندروید و کروم، جیمیل را به یک ابزار ایمیل مفید تبدیل می‌کند، در حالی که ایده داشتن «@x.com» به‌عنوان یک آدرس ایمیل، احتمالاً سطح پیچیدگی «@gmail.com» را ارائه نمی‌کند.

«XMail» می‌تواند تنها بخش کوچکی از چشم‌انداز ماسک برای ایجاد برنامه‌ای باشد که در آن همه چیز متمرکز باشد، از خدمات اشتراک‌گذاری گرفته تا پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X، که قبلاً به نام توییتر شناخته می‌شد.

این احتمال وجود دارد که XMail در xAI در حال توسعه باشد، شرکتی که یک سال پیش توسط ماسک تأسیس شد و به طور خاص در زمینه هوش مصنوعی کار می‌کند. او اولین ربات چت خود را با نام «Grok» منتشر کرد که نسخه حیرت انگیز ChatGPT این شرکت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سرویس XMail ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: marca

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر