;
coinex

آیا میدجرنی به هوش مصنوعی گروک ایلان ماسک متصل خواهد شد؟

احتمال اتصال میدجرنی به هوش مصنوعی گروک ایلان ماسک در آینده‌ای نزدیک، دور از انتظار نیست. طبق گفته‌های ماسک که طی جلسه‌ای که در اسپیس ایکس برگزار شده بود، به نظر می‌رسد او در حال مذاکره با شرکت میدجرنی به منظور انتقال هوش مصنوعی به سرویس Grok است.

توانایی هوش مصنوعی میدجرنی در ایجاد تصاویر فوق‌العاده واقع‌گرایانه از طریق پرامپت‌های متنی، به تازگی در نسخه 6 این فناوری در اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی چیست

میدجرنی (MIDJOURNEY)، با شهرت فراوان در بین کاربران و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی به عنوان یک مولد محبوب، در صورت انتقال به سرویس گروک، امکان تولید و اشتراک‌گذاری تصاویر مستقیم توسط کاربران را فراهم خواهد کرد. این قابلیت می‌تواند به عنوان یک ابزار تصویرسازی پیشرفته‌تر از رقبای خود، از جمله DALL-E 3، شناخته شود.

در انتها، باید توجه داشت که چت‌بات گروک ایکس هنوز در مرحله بتا قرار دارد و در نسخه نهایی خود ممکن است توانایی ارائه پاسخ‌های متنوع‌تری را داشته باشد. این چت‌بات فعلاً قادر است با شوخ‌طبعی خود به سوالات پاسخ دهد و الگوهای متنی خلاقانه ایجاد کند. ادغام MIDJOURNEY با گروک، این امکان را به وجود می‌آورد که کاربران تصاویر خود را با استفاده از میدجرنی ایجاد کنند و سپس از گروک بخواهند متنی برای آن تصویر ایجاد کند. در نهایت، مشارکت هماهنگ این سه عامل، گروک، ایکس و میدجرنی، می‌تواند تولید محتواهای هوش مصنوعی را بسیار جذاب‌تر از پیش کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ادغام هوش مصنوعی گروک با میدجرنی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر