;
coinex

هوش مصنوعی Duet AI با سرویس‌های گوگل ادغام شد

هوش مصنوعی Duet AI نوآوری جدید گوگل بوده که در رویداد I/O 2023 معرفی شد. این ابزار می‌تواند در مقام یک دستیار هوشمند در کنار شما بی‌وقفه کار کند.

هوش مصنوعی دوئت با خدمات گوگل شما ادغام می‌شود و به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر کار کنید. آیکون این ابزار AI گوگل در کنار تصویر پروفایل شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با کلیک بر روی آن، از کمکش بهره‌مند شوید.

به کمک Duet AI، می‌توانید به‌سادگی ایمیل‌های خود در Gmail و فایل‌هایتان را در Google Drive و Google Docs مدیریت کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


هوش مصنوعی Duet AI چه کاربردهایی دارد؟

تصور کنید که به‌راحتی بتوان ایمیل‌های طولانی را خلاصه کرد و یا توضیحات ایمیل‌های پیچیده را به‌ زبان ساده دریافت کرد؛ این کاریست که ابزار دوئت انجام می‌دهد. البته نمی‌توان Duet AI را تنها یک ابزار جدید گوگل در نظر گرفت چرا که می‌تواند به اندازه یک دستیار هوشمند شخصی در کنار شما باشد و کارهای مختلفی انجام بدهد.

شما می‌توانید وظیفه نوشتن یک ایمیل اعلانیه و یا یادداشت تشکر برای اشخاص را به این ابزار هوش مصنوعی محول کنید. دوئت می‌تواند با بررسی ایمیل‌های شما، اطلاعاتی درباره پروازهای آینده یا تحویل بسته‌ها را پیدا کند و به اطلاع شما برساند.

هوش مصنوعی Duet AI با سرویس‌های گوگل ادغام شد

در گوگل درایو، همکاری دوئت بیشتر رنگ شهودی به‌خود می‌گیرد؛ این دستیار AI می‌تواند سندها را خلاصه کند و یا در آنها به‌دنبال جزئیاتی خاص همچون تاریخ انقضای قرارداد بگردد.

این هوش مصنوعی در Google Docs و Google Sheets نیز خدماتی همچون خلاصه کردن فایل‌ها، کشیدن جدول و ایجاد فرمول‌های پیچیده را ارائه می‌دهد.

این هوش مصنوعی با سرویس Google Slides نیز ادغام شده و به کاربران کمک می‌کند تا ارائه‌های جذاب بسازند. به علاوه، کاربران پرمیوم Google One نیز می‌توانند از مزایای این ابزار استفاده نمایند. در واقع هوش مصنوعی Duet با خدماتی که ارائه می‌دهد، نحوه تعامل ما با محیط دیجیتال را از نو تعریف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر