;
coinex

ایده اولیه اپل برای داینامیک آیلند با نسخه کنونی فرق داشت

اپل برای حذف ناچ آیفون 13 و جایگزینی آن با طراحی جدیدتر، فکرهای دیگری در سر می‌پرورانده و ایده اولیه اپل برای داینامیک آیلند با نسخه کنونی تفاوت‌های زیادی داشته است.

قبل از اینکه اپل مدل‌های آیفون 14 پرو را در سال 2022 معرفی کند، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر جایگزینی این ناچ در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با بریدگی‌های دوتایی و حفره‌ای وجود داشت. ما تقریبا هشت ماه قبل از اینکه اپل این ویژگی را معرفی کند، تصویری را با نمایش دقیقی از جزیره پویا در ژانویه 2022 به شما نشان دادیم. اکنون جزئیات بیشتری از نسخه‌های اولیه داینامیک آیلند یا همان جزیره پویا فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تفاوت ایده اولیه اپل برای داینامیک آیلند با نسخه کنونی

هنگامی که اپل جزیره پویا را در طول رویداد 2022 به نمایش گذاشت، واکنش اولیه برخی از تماشای پخش زنده شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز بود. با عرضه Dynamic Island در هر چهار مدل آیفون 15 در سال جاری، کاربران آیفون بیش از هر زمان دیگری این ویژگی را تجربه کرده اند.

طبق اطلاعات به دست آمده توسط MacRumors، اپل قبل از تصمیم گیری در مورد مکان نهایی و قابلیت‌های Dynamic Island، مکان‌ها و فرمت‌های دیگری را در نظر گرفته است. MacRumors بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده بود، رندرهایی ایجاد کرد که نشان می‌داد اگر اپل تصمیم می‌گرفت راه دیگری را برای جایگزینی این ناچ انتخاب کند، این مفاهیم دیگر چگونه به نظر می‌رسیدند.

Apple was reportedly considering one of these two looks for the Dynamic Island. Image credit-MacRumors - Before deciding on the Dynamic Island as you know it, Apple had some other ideas

یکی از گزینه‌های جایگزین جزیره پویا، یک صفحه عمودی در سمت راست نمایشگر قرار می‌داد که برخی از نمادها را که معمولاً در نوار وضعیت در سمت راست بالای صفحه نمایش وجود دارد، نشان می‌داد. این زمان، قدرت سیگنال سلولی، نشانگر Wi-Fi، روشنایی صفحه نمایش، صدا و نشانگر عمر باتری را نمایش می‌دهد. وقتی از این صفحه استفاده نمی‌شد، ظاهر نمی‌شد.

یکی دیگر از احتمالات، بریدگی را در نوار وضعیت سیاه و سفید بزرگ در بالای صفحه پنهان کرد. زمان در سمت چپ با نمادهای نوار وضعیت در سمت راست نمایش داده می‌شود. از آنجایی که گوشی دارای پنل OLED است، ایجاد رنگ مشکی روی صفحه نمایش نیاز به خاموش کردن پیکسل‌های مناسب دارد که به بهبود عمر باتری نیز منجر می‌شود.

Alternate capabilities for the Dynamic Island - Before deciding on the Dynamic Island as you know it, Apple had some other ideas

هنگامی که اپل جزیره پویا را ایجاد کرد، در ابتدا بالای صفحه نمایش تقریباً تمام عرض نمایشگر را پوشانده بود. اما اپل تصمیم گرفت که بهتر است در صورت لزوم، جزیره دینامیک را تغییر دهد. این شرکت همچنین قابلیت‌های دیگری را برای جزیره دینامیک در نظر گرفته است، از جمله یکی که صدای تلفن را نشان می‌دهد، دیگری که ردیفی از میانبرهای سیستم را نمایش می‌دهد، و دیگری که از طرحی که قبلاً دیده نشده بود برای تماس‌های تلفنی در حال انجام استفاده می‌کرد.

Big changes are coming to the iPhone 17 Pro line - Before deciding on the Dynamic Island as you know it, Apple had some other ideas

طبق گفته یکی از دقیق‌ترین افشاگران، راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، اپل برای آیفون 17 پرو دوربین جلوی آیفون و اجزای Face ID را به زیر نمایشگر جابه‌جا می‌کند. این می‌تواند به معنای پایان جزیره پویا در مدل‌های پرو باشد. برای مدل‌های غیر پرو احتمالا این ویژگی را تا آیفون 18 نخواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ایده اولیه اپل برای داینامیک آیلند چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر