;
coinex

اولین محصول تاشوی اپل احتمالا آیفون نخواهد بود

بنابر گزارش‌های منتشر شده احتمالا اولین محصول تاشوی اپل چیزی غیر از آیفون مورد انتظار ما باشد و ممکن است با یک محصول بزرگتر از گوشی موبایل مواجه باشیم.

گزارش‌های اخیر برنامه‌های اپل برای یک آیفون تاشو را فاش کرده‌اند. بخش گوشی‌های تاشو از زمانی که سامسونگ در سال 2019 پیشگام شد، مسیر طولانی را طی کرده است. غول فناوری کوپرتینویی در این رقابت عقب افتاده است. اکنون، DigiTimes گزارش می‌دهد که اولین محصول تاشو اپل، آیفون نخواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین محصول تاشوی اپل

DigiTimes در گزارش paywalled خود به منابع زنجیره تامین اشاره می‌کند. این منبع ادعا می‌کند که اپل حداقل پنج سال است که روی اولین دستگاه تاشو خود کار می‌کند. این نشریه می‌افزاید که این می‌تواند یک دستگاه بزرگتر به جای یک آیفون تاشو باشد. این نشان می‌دهد که اپل می‌تواند مسیر متفاوتی را در بخش تاشو با تبلت یا حتی یک نوت بوک در پیش بگیرد. در این گزارش همچنین آمده است که طراحی در حال انجام است و فاز پروژه نیز رو به اتمام است. این شرکت به تولید انبوه نزدیک می‌شود.

foldable-iphone-concept

شایان ذکر است که DigiTimes فقط به دستگاه تاشو اپل به عنوان یک دستگاه بزرگتر اشاره می‌کند. این ما را به این حدس می‌رساند که می‌تواند بخشی از خط تولید iPad یا یک دسته محصول کاملاً جدید باشد. این گزارش بار دیگر تاکید می‌کند که اپل کار روی دستگاه‌های تاشو را تعلیق نکرده است. همچنین تایید می‌کند که گزارش‌های قبلی مبنی بر توقف توسعه به دلیل مشکلات صفحه‌نمایش و انتقال تیم ویژن پرو به یک پروژه تاشو هر دو درست است.

انتظار می‌رود اپل اولین گوشی تاشو خود را در سال 2025 یا شاید بعد از آن عرضه کند. در مورد بخش تاشو، قابل درک است زیرا مکانیزم لولا در قلب دستگاه قرار دارد و غول فناوری کوپرتینویی نمی‌خواهد کیفیت را به خطر بیندازد. برای هیجان زده شدن خیلی زود است و باید کماکان منتظر اخبار بیشتر و دقیق‌تری در این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اولین محصول تاشوی اپل چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر