coinex
otetmarket
propification.com

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور اسفند 1402 ؛ شرایط فروش محصولات کرمان موتور

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور اسفند 1402 اعلام شد. در این لیست، قیمت 7 محصول کرمان موتور درج شده است که در بازار فروش خوبی هم تجربه کرده‌اند.

لیست قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور اسفند 1402 مطابق با آخرین قیمت‌گذاری این شرکت منتشر شد. کرمان موتور که یکی از شرکت‌های مونتاژکننده خودرو در ایران است، به رسم هر ماهه قیمت محصولات خود را به‌روز کرد.

می‌شود گفت که در لیست زیر خودروهایی وجود دارند که در بازار ایران با اقبال مواجه شده و فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. یکی از اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای این خودروساز خصوصی، پیکاپ KMC T8 است که برچسب قیمت‌گذاری 1 میلیاردو 665 میلیون تومانی دریافت کرده است. ضمناً ابن خودرو آفرودی، عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پیکاپ بازار ایران را نیز در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام جدید خودروهای وارداتی جانبازان آغاز شد [+لیست خودروهای جدید]

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور اسفند 1402 اعلام شد

جدیدترین قیمت محصولات کرمان موتور در جدول مخصوص این شرکت اعلام شد. در جدول قیمتی زیر، قیمت 7 محصول کرمان موتور شامل KMC T8، KMC X5، KMC K7، KMC J7، جک S5، جک S3 و جک J4 مشخص شده است.

نام محصول قیمت جدید (تومان)
 KMC X5 ۱.۳۴۰.۵۰۰.۰۰۰
KMC K7 ۱.۶۰۲.۰۰۰.۰۰۰
KMC J7 ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰
جک S5 ۱.۲۴۶.۰۰۰.۰۰۰
جک S3 ۹۱۸.۵۰۰.۰۰۰
جک J4 ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰
 KMC T8 ۱.۶۶۵.۰۰۰.۰۰۰

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور اسفند 1402 اعلام شد

شرایط فروش 3 محصول کرمان موتور

کرمان موتور، طرح فروش 3 محصول خود را از امروز دوشنبه، ۷ اسفند 1402 آغاز و تا ۹ اسفند ۱۴۰۲ به صورت نقدی در برنامه دارد. همچنین قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل آنها نیز ۹۰ روز کاری اعلام شده است. در این طرح فروش می‌توان KMC X5، جک J4 و جک S3 را با رنگ‌های سفید و مشکی خریداری کرد. خودروهای تحویلی هم با مدل ۱۴۰۳ به دست خریداران می‌رسند.

سند این خودروها آزاد بوده و در صورت تاخیر در تحویل، به ودیعه مشتریان ۳ درصد سود ماهانه تعلق می‌گیرد. کرمان موتور اعلام کرده است که مشتریان می‌توانند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

نام خودرو قیمت مصوب (تومان) تحویل رنگ‌ها قابل عرضه
جک J4 ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید – مشکی
جک S3 ۹۱۸.۵۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید – مشکی
KMC X5 ۱.۳۴۰.۵۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید – مشکی

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت های جدید محصولات کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر