;
coinex

مشخصات ویوو پد 3 پرو (Vivo Pad 3 Pro) لو رفت

اخیرا منبع اطلاعاتی معروف، Digital Chat Station، مشخصات ویوو پد 3 پرو را فاش کرده و چشم‌اندازی از قابلیت‌های بالقوه این دستگاه ارائه کرده است.

طبق این شایعه، تبلت vivo Pad 3 Pro قرار است از پردازنده Dimensity 9300 بهره ببرد که عملکرد قدرتمندی را برای کاربران فراهم می‌کند. در ادامه به دیگر مشخصات کلیدی تبلت vivo Pad 3 Pro می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو پد 3 پرو (Vivo Pad 3 Pro)

تراشه  دایمنسیتی 9300 بر اساس فرایند تولید نوآورانه 4 نانومتری شرکت TSMC ساخته شده و دارای 22.7 میلیارد ترانزیستور است. این پردازنده با معماری CPU شامل 1× 3.25GHz Cortex-X4 + 3× 2.85GHz Cortex-X4 + 4× 2.0GHz A720، Dimensity 9300 عملکردی بهبود یافته ارائه می‌دهد و باعث افزایش 15 درصدی در عملکرد نسبت به نسل پیشین خود یعنی دایمنسیتی 9200 می‌شود.

علاوه بر این، این تبلت دارای 16GB رم و 512GB فضای ذخیره‌سازی است که به نیازهای چندکاره و ذخیره‌سازی کاربران پاسخ می‌دهد.

مشخصات ویوو پد 3 پرو (Vivo Pad 3 Pro) لو رفت

از نظر نمایشگر، تبلت ویوو پد 3 پرو دارای صفحه نمایش LCD 3K با اندازه 12.95 اینچ و رزولوشن 3096 × 2064 خواهد بود که تجربه مشاهده واضحی را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

یکی از موارد برجسته مشخصات ویوو پد 3 پرو ، پشتیبانی از شارژ 80 واتی است که باعث می‌شود دستگاه به سرعت شارژ شود. انتظار می‌رود این تکنولوژی شارژ سریع، راحتی بیشتری را برای کاربرانی که بر روی تبلت‌های خود برای کار و سرگرمی حساب می‌کنند، فراهم آورد.

پیش از این هم این منبع خبری گفته بود ویوو پد 3 به پردازنده SM8635 که احتمالا اسنپدراگون 8 اس نسل 3 نام بگیرد، مجهز خواهد شد. این پردازنده نیز بر اساس فناوری فرایند 4 نانومتری TSMC ساخته شده است. این مهم نشان می‌دهد ویوو قصد دارد گزینه‌های متعددی را برای تأمین نیازها و ترجیحات مختلف کاربران ارائه دهد.

ویوو تاکنون تاریخ رونمایی تبلت Vivo Pad 3 Pro را اعلام نکرده، اما با توجه به مشخصات فاش شده، افراد زیادی منتظر این دستگاه‌ها خواهند ماند. با وجود پردازنده‌های قدرتمند، صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن بالا و قابلیت شارژ سریع، تبلت‌های ویوو پد 3 و 3 پرو می‌توانند تجربه جذابی برای کاربران با نیازهای مختلف رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت‌های جدید ویوو و مشخصات احتمالی آنها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر