;
coinex

مشخصات کامل Galaxy A55 فاش شد؛ پرچمدارترین میانرده سامسونگ

در فاصله چند هفته تا رونمایی از میان‌رده جذاب و مورد انتظار سامسونگ، مشخصات کامل Galaxy A55 فاش شده است و می‌تواند قدرتمندترین میان‌رده کره‌ای‌ها لقب گیرد.

سری گلکسی A5x سامسونگ پس از پرچمداران خود، یکی از موردانتظارترین عرضه‌های سال است. این خط تولید ثابت کرده است که یک رقیب قوی در بخش میان رده است، حتی برخی استدلال می‌کنند که بسیاری از رقبای اندرویدی که برای بقا در این بخش از بازار رقابت می‌کنند، شکست می‌خورند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کامل Galaxy A55

در چند هفته گذشته اطلاعات زیادی از گلکسی A55 5G به بیرون درز کرده است. ما حتی تصاویر زنده ای از دستگاه را منتشر کرده‌ایم. اکنون، یکی از جامع‌ترین افشائات گلکسی A55 منتشر شده که اساساً همه چیزهایی را که ممکن است در مورد آن کنجکاوی داشته باشید، آشکار می‌کند.

این افشا بسیاری از چیزهایی را که قبلاً شناخته شده است، تکرار می‌کند. سامسونگ، گلکسی A55 5G را به صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 1080p و فریم آلومینیومی و درجه مقاومت در برابر آب IP67 مجهز کرده است. این پنل باید به حداکثر روشنایی 1000 نیت با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برسد.

Samsung Galaxy A55: Release Date, Price, Specs, Design, Colors and more - Sammy Fans

چیپست جدید اگزینوس 1480 سامسونگ را در دل دستگاه به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در مدل پایه خواهید دید، در حالی که برای کسانی که مایل به پرداخت اندکی هزینه بیشتر هستند، یک رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی نیز وجود دارد. از آنجایی که این گوشی دارای اسلات کارت microSD خواهد بود، امکان افزودن حافظه نیز وجود خواهد داشت.

ستاپ دوربین گلکسی A55 5G از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 با لرزشگیر اپتیکال تشکیل شده است. شما همچنین یک دوربین 12 مگاپیکسلی f/2.2 با زاویه دید عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو خواهید داشت. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو باید برای اکثر کاربران کافی باشد. با وجود وزن تنها 213 گرم و ضخامت 8.2 میلی متر، گلکسی A55 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A55 5G را با اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 عرضه خواهد کرد. این بدان معنی است که این دستگاه دارای برخی از ویژگی‌های Galaxy AI خواهد بود که سامسونگ در ماه گذشته با سری Galaxy S24 معرفی کرد. انتظار می‌رود قیمت مدل پایه در اروپا از 449 یورو شروع شود. گلکسی A55 5G در کنار گلکسی A35 5G در 11 مارس 2024 در رنگ‌های آبی، آبی یخی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات کامل Galaxy A55 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر