;
coinex

آنر مجیک 6 پورشه دیزاین در پایگاه گواهی TDRA رویت شد

با توجه به اینکه آنر مجیک 6 پورشه دیزاین به‌تازگی گواهی TDRA را دریافت کرده، زمان عرضه جهانی آن نزدیک است. انتظار می‌رود این دستگاه با شماره مدل BVL-N59 در مارس 2024 در چین عرضه شود.

گواهی TDRA هیچ کدام از مشخصات کلیدی این گوشی را فاش نمی‌کند، ولی نشان می‌دهد این برند قصد دارد آنر مجیک 6 پورشه دیزاین را در بازار جهانی هم عرضه کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر مجیک 6 پورشه دیزاین

یکی از ویژگی‌های کلیدی آنر Magic 6 RSR قابلیت زوم 100 برابری آن است که این برند چینی به طور رسمی آن را تائید کرده است. همچنین شایعاتی مدعی شدند که این دستگاه از سنسور دوربین جدید OV50K از OmniVision برخوردار خواهد بود که احتمالا با سنسورهای معتبر مانند LYT-900 از سونی رقابت خواهد کرد.

آنر مجیک 6 پورشه دیزاین در پایگاه گواهی TDRA رویت شد

دوربین گوشی آنر مجیک 6 RSR احتمالاً دارای دیافراگم متغیر از f/1.4 تا f/2.0 خواهد بود که به کاربران امکان تنظیم تنوع تصاویر و تنظیمات ویدیویی برای بهبود عمق میدان را ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش OLED LTPO منحنی با اندازه 6.8 اینچ باشد. از نظر عملکرد، احتمالا این دستگاه از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی کند و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه را داشته باشد.

آنر مجیک 6 پورشه دیزاین در پایگاه گواهی TDRA رویت شد

گواهی 3C تأیید کرده این گوشی آنر از شارژ سریع تا 100 وات پشتیبانی می‌کند. این گواهی همچنین به پشتیبانی این گوشی از ارتباط ماهواره‌ای و اتصال 5G اشاره دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی Honor Magic 6 RSR Porsche Design چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر