;
coinex

سری هواوی P70 با تراشه Kirin فایوجی وارد بازار خواهد شد

گزارش‌های امروز از بازگشت تراشه Kirin 5G به سری P هواوی خبر می‌دهند. سری هواوی P70 به زودی به عنوان جایگزین سری P40 وارد بازار خواهد شد.

شایعه شده است که هوآوی در کنفرانس خبری پیش‌بینی شده برای ماه مارس، از سری هواوی P70 به عنوان جایگزین سری هواوی P40 رونمایی خواهد کرد. نقطه عطف این سری، بازگشت تراشه Kirin 5G به سری P هواوی است که جایگزین تراشه کایرین 990 5G در سری Huawei P40 شده و پیشرفت قابل توجهی را در عملکرد و سرعت به ارمغان خواهد آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات سخت افزاری سری هواوی P70

طبق گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف، از جمله افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی یعنی Digital Chat Station، تمامی مدل‌های موجود در سری Huawei P70 با پردازنده K9 5G (Kirin 9XXX) به بازار عرضه خواهند شد.

این مطلب نشان‌دهنده توسعه و پیشرفت مداوم فناوری‌های هواوی حتی در میان محدودیت‌های تجاری است. البته اطلاعات فاش شده حاکی از آن هستند که در فرکانس و سرعت تراشه نسخه‌های پایه و پرو سری هواوی P70 احتمالا تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت.

سری هواوی P70

سری P70 با تکیه بر ایده‌های خلاقانه و نوآورانه هواوی، با بهره‌مندی از تراشه Kirin 9000S مسیر سری محبوب سال گذشته گوشی‌های هواوی یعنی میت 60 را در پیش گرفته است.

قابل ذکر است که پیکربندی این پردازنده شامل 8 هسته و 12 رشته می‌شود که عملکرد فوق العاده‌ای را در حین اجرای وظایف و فعالیت‌های مختلف ارائه می‌دهد. پردازنده گرافیکی نیز یک مدل داخلی توسعه یافته توسط خود شرکت هواوی به نام Maleoon 910 است.

البته بازگشت تراشه Kirin 5G به سری P هواوی تنها خبر خوشی نیست که امروز منتشر شده، چرا که گفته می‌شود تمامی مدل‌های سری P70 دارای سلول‌های باتری با چگالی و ظرفیت بالا، قابلیت شارژ بی‌سیم و تنظیمات دوربین قدرتمند از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز تله‌ فوتو پریسکوپ با زوم 4 برابری خواهند بود. پیش از این نیز شایعه شده بود که سری P70 از سنسور 1 اینچی سونی IMX 989 با پشتیبانی از دیافراگم متغیر به عنوان دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

همچنین DCS قبلا از گنجاندن قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در سری Huawei P70 سخن گفته بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که این سری دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی با وضوح 1.5K خواهد بود. تنظیمات بلندگوی دوگانه استریو نیز نوید یک تجربه چند رسانه‌ای همه‌ جانبه را به کاربران می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات سری هواوی P70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر