;
coinex

گوشی تاشو هواوی پاکت 2 (Huawei Pocket 2) با اتصال ماهواره ای دو طرفه معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و گوشی تاشو هواوی پاکت 2 رسما معرفی شد. این دستگاه از مشخصات قابل توجهی مانند دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه برخوردار است.

هوآوی بالاخره از گوشی تاشو جدید خود یعنی Pocket 2 در چین رونمایی کرد. این دستگاه نسبت به نسل قبلی در طراحی بهبود یافته و از مشخصات برجسته و قابل توجهی برخوردار است. در ادامه به بررسی تمام جوانب Huawei Pocket 2 از جمله طراحی، مشخصات، قیمت و … می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی گوشی تاشو هواوی پاکت 2

در یک نگاه کلی، هواوی Pocket 2 کاملا شبیه به نسل قبلی خود یعنی Pocket S به نظر می‌رسد. این گوشی از طراحی تاشوی عمودی برخوردار است که توسط یک لولای افقی پشتیبانی می‌شود.

گوشی تاشو هواوی پاکت 2

در پنل پشتی این دستگاه ماژول‌های دایره‌ای شکل دوگانه قرار گرفته‌اند که یکی از آنها دوربین‌های پشتی و دیگری صفحه نمایش خارجی را در خود جای داده است. برای دوام بیشتر، این برند از یک لولای جدید ساخته شده با مواد فولادی با درجه سختی هوافضا و فناوری نسل دوم شیشه Kulun استفاده کرده است.

اندازه این دستگاه در حالت بازشده فقط 7.25 میلی‌متر( 7.35 میلی‌متر برای نسخه چرمی) و وزن آن نیز حدودا برابر 200 گرم است. این گوشی با داشتن گواهی IPX8 مقاومت خوبی در برابر آب دارد.

مشخصات گوشی تاشو هواوی پاکت 2

هوآوی پاکت 2 دارای یک صفحه نمایش اصلی 6.94 اینچی LTPO OLED با وضوح 2690 در 1136پیکسل، حداکثر روشنایی 2200 نیت، تراکم پیکسلی 420 پیکسل در اینچ، نرخ نوسازی تطبیقی 1 تا 120 هرتز، فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 1440 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز و نسبت تصویر 21:9 است. در عین حال، یک صفحه نمایش خارجی 1.15 اینچی از نوع OLED در پنل پشت قرار گرفته که تراکم پیکسلی 296 پیکسل در اینچ و وضوح 360 در 360 پیکسل را ارائه می‌دهد.

گوشی تاشو هواوی پاکت 2

این گوشی تاشو به تراشه Kirin 9000S مجهز شده و از 12 گیگابایت رم و 256/ 512 گیگابایت/ 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. شایان ذکر است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت از طریق کارت حافظه NM فراهم شده است.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع سیمی 66 واتی، شارژ سریع بی‌سیم 40 واتی و شارژ معکوس بی‌سیم 7.5 واتی پشتیبانی می‌کند. بخش نرم افزار دستگاه نیز بر پایه رابط کاربری HarmonyOS 4.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

برای عکاسی و تصویربرداری، یک سیستم دوربین چهارگانه XMAGE متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر (OIS)، یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز به هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. در جلو دستگاه نیز یک سنسور 10.7 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه هوآوی Pocket 2 می‌توان به وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.2، پورت USB تایپ C، پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه و NFC اشاره کرد. یک حالت ضد آفتاب UV نیز وجود دارد که از طریق دوربین یا نمایشگر خارجی به کاربران کمک می‌کند تا به درستی کرم ضد آفتاب را روی پوست صورت خود پخش کرده و از آسیب اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوست خود جلوگیری کنند.

قیمت هواوی پاکت 2

گوشی تاشو هواوی پاکت 2 در رنگ‌های جذاب و چشم‌نوازی مانند خاکستری، سفید، بنفش و مشکی وارد بازار می‌شود. دو رنگ بنفش و مشکی به جای پنل پشتی شیشه‌ای با کاور چرمی پوشانده شده‌اند. نحوه قیمت‌گذاری پیکربندی‌های مختلف این گوشی تاشو به شرح زیر است:

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 7499 یوان (تقریبا معادل 1044 دلار آمریکا)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 7999 یوان (تقریبا معادل 1113 دلار آمریکا)
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 8999 یوان (تقریبا معادل 1252 دلار آمریکا)

یک نسخه ویژه با نام Huawei Pocket 2 Art Custom Edition نیز وجود دارد که با قیمت 10999 یوان (تقریبا معادل 1530 دلار آمریکا) به فروش می‌ر‌سد. این نسخه از هواوی پاکت 2 از 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی برخوردار است و با طراحی منحصربه‌فرد و سه بعدی به بازار عرضه می‌شود. پیش‌سفارش‌ این محصول از تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ آغاز شده و فروش نهایی از ماه مارس شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی، قیمت و مشخصات هواوی پاکت 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر