;
coinex

آپدیت جدید گوگل کروم برای اینترنت‌های سرعت پایین بهینه شده است

پایین بودن سرعت اینترنتتان را به آپدیت جدید گوگل کروم بسپارید؛ بدون نگرانی اگر اینترنت شما سرعت کمی دارد، گوگل برای خدمت‌گذاری حاضر است.با آپدیت کروم تجربه جستجوی شما را روان‌تر و بیشتر شهودی‌تر خواهد بود. حالا، قبل از اینکه حتی شروع به تایپ در جعبه جستجو کنید، کروم پیشنهادهایی از جستجوهای گذشته‌تان را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: گوگل کیپ می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی Gemini لیست ایجاد کند

آپدیت جدید گوگل کروم

بنابراین، اگر شما به دنبال دکوراسیون خانه مانند پرده‌ها بوده‌اید، انتظار داشته باشید که درباره موارد دیگری از دکوراسیون خانه مانند مبلمان، هنر و موارد دیگر، پیشنهادهای بصری ببینید، زمانی که دنبال موضوعی برای جستجو هستید.

به این ترتیب نباید نگران اتصال وای فای ناپایدار بود؛ چراکه آپدیت جدید گوگل کروم اطمینان حاصل کرده که پیشنهادهای جستجو حتی زمانی که اتصال شما کند است، ظاهر می‌شوند.

این عملکرد کروم مستقیما بر منطقه‌ای که حضور دارید تمرکز دارد و با دانلود یک مدل کوچک از پیشنهادهای جستجوی محبوب شما استفاده کرده و آن را مستقیما بر روی دستگاهتان ذخیره می‌کند  تا در مواقع نیاز، (مانند زمانی که شبکه شما کند است یا در حال مرور در حالت نهان نیز باشید) به شما کمک کند؛ بنابراین حتی اگر با اختلال اینترنت و سرعت پایین مواجه شوید باز هم می‌توانید از وب‌گردی و جستجو لذت ببرید.

حتی در حالت نهان، جایی که معمولاً پیشنهادی ارائه نمی‌شود، شما هنوز از این ویژگی با بهره‌وری از داده‌های محلی ذخیره شده بهره خواهید برد، بدون اینکه حریم خصوصی شما ، با تشکر از مدل داده محلی ذخیره شده. بنابراین، در باره‌ی الهام جستجو یا زمانی که اتصال شما بهتر نیست، به‌روزرسانی‌های جدید کروم در دسترس شما هستند.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را درباره‌ی آپدیت جدید گوگل کروم با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر