;
coinex

مرورگر وب Brave در اندروید دستیار هوش مصنوعی را دریافت می‌کند

مرورگر وب Brave پیش‌تر دستیار هوش مصنوعی لئو را برای دسکتاپ معرفی کرد. اکنون این مرورگر قصد دارد نسخه اندروید دستیار خود را عرضه کند.

در نوامبر 2023، Brave Software یک دستیار هوش مصنوعی به نام Leo را در مرورگر وب Brave برای دسکتاپ معرفی کرد. اکنون، این شرکت در حال عرضه Leo به مرورگر وب Brave برای اندروید است.

بیشتر بخوانید: آپدیت جدید گوگل کروم برای اینترنت‌های سرعت پایین بهینه شده است

Brave Leo می‌تواند کارهای زیادی از جمله پاسخ دادن به سؤالات، خلاصه کردن صفحات وب و ویدیوها، ترجمه صفحات، تولید محتوای نوشتاری طولانی، تهیه متن از محتوای صوتی و تصویری و حتی نوشتن کدها را برای شما انجام دهد. همه این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کند که در وقتتان صرفه جویی کرده و کارها را به راحتی انجام دهید.

لئو از مدل زبان بزرگ Mixtral 8x7B (LLM) استفاده می‌کند اما شما می‌توانید  Calude Instant و Llama 2 13B را نیز انتخاب کنید. استفاده از Mixtral به شما اجازه می‌دهد از دستیار هوش مصنوعی در سایر زبان‌ها از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی بهره ببرید. نکته جالب این است که شما می‌توانید بدون ورود به سیستم از Leo استفاده کنید این برنامه چت‌های شما را ذخیر نمی‌کند.

خوشبختانه شما می‌توانید به صورت رایگان به Leo دسترسی داشته باشید. با این حال، Brave Software یک نسخه پولی از این سرویس به نام Leo Premium را ارائه داده که هر ماه برای شما 14.99 دلار هزینه دارد اما در عوض قابلیت های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. به گفته این شرکت، عرضه Leo در مراحل مختلف با نسخه 1.63 مرورگر وب Brave آغاز شده است. بنابراین، ممکن است چند روز طول بکشد تا این ویژگی به دست همه برسد.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را درباره‌ی مرورگر وب Brave با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر