;
coinex

قابلیت جدید ایکس امکان پخش ویدئو زنده را به میزبان می‌دهد

ویژگی Spaces در توییتر، که بر اساس صدا متمرکز شده، حالا تغییرات کاربردی‌تری به خود اضافه کرده است؛ در واقع قابلیت جدید ایکس امکان پخش ویدئو زنده را به میزبان می‌دهد و از این به بعد مجریان جلسات Spaces می‌توانند به همراه گفتگوهای صوتی معمولی، ویدئوی زنده را پخش کنند. اگر از برگزاری جلسات Spaces لذت می‌برید، حالا راهی جدید برای حفظ توجه مخاطبانتان دارید؛ با فعال کردن دوربین، می‌توانید از خودتان ویدئو زنده پخش کنید.

بیشتر بخوانید: اولین پست شبکه ایکس با اینترنت ماهواره ای استارلینک منتشر شد

پخش ویدئو زنده ، قابلیت جدید ایکس

البته طبق گزارش Engadget و The Verge به نظر می‌رسد قابلیت جدید ایکس فعلا فقط برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته و هنوز اطلاعیه رسمی مبنی بر اینکه این ویژگی برای کاربران اندروید نیز فراهم خواهد شد یا نه منتشر نشده است

X یا همان توییتر سابق، در حال حاضر قابلیت پخش ویدئوی زنده را ارائه می‌دهد، اما Spaces ویژگی دیگری را نیز برای جذاب‌تر کردن گفتگو اضافه کرده است. با وجود اینکه در این گفتگوها تنها میزبان می‌تواند از خود ویدئو زنده پخش کند اما مخاطبان آنها نیز می‌توانند با او و دیگران ارتباط گرفته و صحبت کنند.

البته باید در نظر داشت هر ویژگی‌ای که در ابتدا معرفی و اضافه می‌شود باگ‌هایی نیز دارند که به مرور زمان باید حل شوند. تاکنون کاربرانی که این ویژگی را امتحان کرده‌اند، اختلالاتی هنگام فعال شدن ویدئو گزارش کرده‌اند و حالت لنداسکیپ می‌تواند برای مجریان دشوار باشد چون ویدئو فضای صفحه را پوشش می‌دهد.

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که کاربران دسکتاپی که به یک اتاق با پخش ویدئو می‌پیوندند، هنوز قادر به مشاهده تصویر ویدئو نخواهند بود و تنها می‌توانند صدای صوت را بشنوند. علاوه بر این، تصویر ویدئو فقط در حین جلسه فضای زنده قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را درباره‌ی قابلیت جدید ایکس با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر