;
coinex

ساعت پخش سریال افعی تهران از فیلم نت [+خلاصه داستان]

مجموعه افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم، به‌زودی از فیلم نت منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال افعی تهران با ما همراه شوید.

سریال افعی تهران تازه‌ترین ساخته‌ی سامان مقدم، به قلم پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده به نگارش درآمده است. پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی و پژمان جمشیدی، برخی از بازیگران مطرحی هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام اجتماعی هستید، می‌توانید سریال افعی تهران را از 16 اسفند ماه 1402 از پلتفرم فیلم نت تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال افعی تهران و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال افعی تهران از فیلم نت

با قطعی شدن پخش سریال افعی تهران از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال افعی تهران کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال افعی تهران 16 اسفند ماه 1402 است. به این ترتیب سریال افعی تهران چهارشنبه هر هفته ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

 تاریخ پخش سریال افعی تهران
ساعت پخش سریال افعی تهران از فیلم نت

پیمان معادی نویسنده و بازیگر سریال افعی تهران در اردیبهشت سال 1401 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرد که قصد دارد یک مجموعه‌ی طنز برای شبکه نمایش خانگی بسازد و در این باره نوشته بود: «خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه‌ کمدی دیگه‌ای بنویسم. سال‌ها قبل تجربه‌های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ام که کمدی سیاه است، کار کنم. این روزها با همکاری پویا مهدی‌زاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم.»

گفتنی است بیست سال پس از تجربه همکاری سامان مقدم و پیمان معادی در فیلم «کافه ستاره»، همکاری آن‌ها این ‌بار با سریال «افعی تهران» تکرار می‌شود. معادی قرار بود ابتدا این فیلمنامه را خودش جلوی دوربین ببرد، اما با توجه به نقش مهمی که در این سریال برعهده دارد، تصمیم بر این شد تا کارگردان دیگری مجموعه افعی تهران را بسازد.

سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و ماهور نعمتی (بازیگر خردسال) از دیگر بازیگران سریال افعی تهران هستند.

خلاصه داستان سریال افعی تهران

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال افعی تهران از فیلم نت سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، خانوادگی، اجتماعی می‌رویم که درباره‌ی یک کارگردان سینماست.

 تاریخ پخش سریال افعی تهران
سریال افعی تهران کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان سریال افعی تهران آمده است: «یک کارگردان سینما که درگیر یک پرونده قتل شده است، روزهای متفاوتی را تجربه می‌کند.»

گفتنی است معادی نویسنده‌ی سریال افعی تهران، چندی پیش‌ اعلام کرده بود که داستان این اثر، کمدی سیاه است و حس مالیخولیایی غمگین دارد.

کارگردان سریال افعی تهران

سامان مقدم کارگردان سریال افعی تهران، در شانزدهم شهریور ماه سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از ۲۳ سالگی و با دستیاری مسعود کیمیایی برای فیلم سینمایی ردپای گرگ آغاز نمود.

سریال افعی تهران کی پخش می شود ؟
تاریخ پخش سریال افعی تهران

مقدم در۳۰ سالگی با نویسندگی و کارگردانی فیلم سینمایی سیاوش به طور حرفه‌ای به فعالیتش در سینما ادامه داد. فیلم پارتی دومین ساخته‌ی سامان مقدم بود. همچنین نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا (همچنین نویسنده و تهیه‌کننده) (۱۳۹۵)، نهنگ عنبر (۱۳۹۳)، یک عاشقانه ساده (۱۳۹۰)، صد سال به این سال‌ها (همچنین نویسنده) (۱۳۸۶)، کافه ستاره (۱۳۸۴) و مکس (۱۳۸۳) از دیگر فیلم‌های کارنامه هنری سامان مقدم هستند.

وی تاکنون علاوه بر کارگردانی، به عنوان نویسنده، دستیار کارگردان، تهیه کننده، برنامه‌ریز و بازیگر در پروژه‌های موفق تلویزیون و سینما حضور داشته است. وی در سال ۱۳۸۶ اولین سریال تلویزیونی‌ خود را که همراز نام داشت، برای شبکه سه سیما ساخت.

مجموعه‌های همراز، پریدخت، شمس العماره، قلب یخی (فصل سوم)، دیوار به دیوار 1 و 2 از دیگر کارهای موفق این کارگردان مطرح به شمار می‌آیند.

برخی از عوامل تولید سریال افعی تهران

  • کارگردان: سامان مقدم
  • نویسنده: پیمان معادی
  • تهیه کننده: جواد فرحانی
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری
  • مدیر برنامه‌ریزی: علی شمس
  • مدیر صدابرداری: محمود خرسند
  • صداگذاری: ایرج شهرزادی
  • طراح صحنه: کامیاب امین عشایری
  • طراح گریم: ایمان امیدواری
  • طراح لباس: ندا نصر
  • تدوین: سیامک مهماندوست
  • موسیقی: امیر توسلی
  • مدیر تولید: امیر یمینی
  • منشی صحنه: دنیا راد

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال افعی تهران نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال افعی تهران پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و ماهور نعمتی (بازیگر خردسال) نقش‌آفرینی کردند.

کارگردان سریال افعی تهران کیست؟

سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال افعی تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر