;
coinex

آیا کنسرت معین در ایران برگزار خواهد شد؟

طبق گفته مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان حارج از کشور، برای بازگشت معین به ایران برنامه‌ریززی‌هایی صورت گرفته و به زودی خبرهای خوبی به مردم داده خواهد شد.

عبدالله سهرابی عنوان کرد که تصمیم‌گیری برای ایرانیان خارج از کشور بر عهده 4 ارگان داخلی است ولی رأی نهایی را ما می‌دهیم. ظاهراً این ارگان بر تصمیم خود مبنی بر بازگشت معین به ایران استوار است و اگر چنین باشد اتفاقات مثبتی خواهد افتاد.

آنطور که سهرابی می‌گوید، نصرالله معین تنها ایرانی مشهور مقیم کشورهای خارجی نیست و رایزنی برای بازگشت بسیاری از چهره‌های ایرانی آغاز شده است.

آنطور که مشخص است، وزارت خارجه برای جذب حداکثری چهره‌های شاخص به کشور برنامه‌ریزی طویل‌المدت انجام داده است. اما موضوعی که این وسط حائزاهمیت است، برخورد دستگاه قضا با این افراد خواهد بود که آیا در صورت بازگشت آنان به ایران، چه برخوردی از سمت قوه قضاییه و مقامات امنیتی صورت خواهد پذیرفت؟

به‌روزرسانی خبر: اسماعیلی، وزیر ارشاد به تازگی در خصوص برگزاری کنسرت معین و بازگشت وی به ایران، گفته است که همه هنرمندان ایرانی می‌توانند به ایران بازگردند.

بیشتر بخوانید: واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

بازگشت معین به ایران دور از انتظار نیست

عبدالله سهرابی، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از زیر مجموعه‌های وزارت خارجه ایران گفته است که این وزارت «در حال تدارک و برنامه‌ریزی» با نهادهای مختلف برای بازگشت معین است و در این زمینه «اخبار خوبی در پیش است.»

او در گفتگو با روزنامه خراسان گفته است که 4 نهاد در مورد وضعیت ایرانیان خارج از کشور حضور دارند و «اگر نتیجه استعلام مثبت بود تضمین با ماست.»

بازگشت معین به ایران دور از انتظار نیست

وی همچنین تأکید کرد:

«هم درمورد معین و هم در مورد افراد دیگر ما دنبال این هستیم که جذب حداکثری داشته باشیم.»

پیش از این وزیر ارشاد اسلامی ایران نیز گفته بود که معین، خواننده ایرانی مقیم لس‌آنجلس، می‌تواند به ایران برگردد. همچنین به دنبال واکنش‌های گسترده به اظهارات محمد مهدی اسماعیلی، در مورد بازگشت معین، او بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد.

این سخنان درحالی است که بعضی از ایرانیان پس از بازگشت با دردسرهای قضایی روبرو شده‌اند و کشورهای غربی به ایرانیان دو تابعیتی درباره امکان بازداشت و فشارهای امنیتی هشدار داده‌اند.

سوال از وزیر ارشاد درباره بازگشت معین روی آنتن تلویزیون

اسماعیلی وزیر ارشاد درباره بازگشت معین گفت:

ما برای هنرمندان احترام بسیاری قائل هستیم. من بارها به صراحت اعلام کرده‌ام که هرکسی که قانون را رعایت می‌کند، با هر سلیقه و جناحی که باید می‌تواند فعالیت کند.

اظهارنظر جدید وزیر ارشاد از بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت او

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:

ایران خانه‌ هر فرد ایرانی خارج از کشور مثل خوانندگان،‌ هنرمندان،‌ بازیگران و… است. هر فردی که بخواهد می‌تواند به ایران بازگردد و فعالیت او نیز تابع همان قوانین عمومی است که هر هنرمندی در داخل با آن مواجه است.

دولت مردمی آقای رئیسی فقط برای عزیزانِ مناطق محروم نیست بلکه برای مردم خارج از کشور هم دولت مردمی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بازگشت چهره‌های مشهوری همچون معین به ایران چیست؟ آیا این افراد می‌توانند بدون هیج مشکلی در ایران فعالیت کنند؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر