;
coinex

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 با دوره بازپرداخت متنوع [+قیمت]

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 اعلام شد. شرکت سیبا موتور پارسیان برای خودرو وارداتی خود دوره بازپرداخت متنوعی در نظر گرفته است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

شرکت سانیار موتور پارسیان، شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 را اعلام کرد. در جزئیات این طرح فروش اعلام شده که متقاضیان از روز پنجشنبه، 10 اسفند 1402 امکان ثبت‌نام در این طرح را داشته کسب کرده‌اند. ضمناً طرح فروش تیگارد X35 تا پایان روز پنجشنبه، 30 فروردین 1403 فعال است و متقاضیان می‌توانند یکی از مدت بازپرداخت‌های 12، 24 و 36 ماهه را انتخاب کنند. همچنین قیمت تیگارد X35 مطابق با بخشنامه فروش، 1 میلیارد و 250 میلیون تومان اعلام شده است. در ادامه می‌توانید جزئیات طرح فروش سیبا موتور پارسیان را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: وزارت صمت: فروش کارت ملی برای واردات و ثبت نام خودرو تخلف است

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 اعلام شد

سانیار موتور به‌عنوان نماینده رسمی برند تیگارد در ایران، در جدیدترین اطلاعیه فروش خود، از عرضه شاسی‌بلند محبوب این شرکت‌ با نام تیگارد X35 به دو صورت نقد یا اقساط و با موعد تحویل حداکثر ۱۲۰ روز کاری خبر داد.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 اعلام شد

در این طرح خودرو تیگارد X35 با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. ضمنا در طرح اقساطی نیز این خودرو با پیش پرداخت دو مرحله‌ای ۲۹۵ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۱۹۵ میلیون تومان در ۳۰ روز بعد از عقد قرارداد تقدیم خریداران می‌گردد.

طرح خرید اقساطی با سه موعد پرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه قابل ثبت‌نام است که مبلغ پرداختی بر اساس طرح انتخابی به شرح زیر متغیر خواهد بود:

  • ۱۲ ماهه: ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
  • ۲۴ ماهه: ۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
  • ۳۶ ماهه: ۲۲۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال

لازم به ذکر است سود مشارکت این طرح به‌صورت سالیانه ۱۸ درصد خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش تیگارد X35 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر