;
coinex

اولین گوشی تاشو نوبیا با نام Flip 5G در کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی خواهد شد

اولین گوشی تاشو نوبیا با نام Nubia Flip 5G به زودی در رویداد جهانی موبایل 2024 (MWC) که در بارسلونا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

برند نوبیا اعلام کرده که به زودی با گوشی Nubia Flip 5G رسما وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو خواهد شد. این دستگاه به طور رسمی در رویداد MWC 2024 در بارسلونا در تاریخ 26 فوریه معرفی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین گوشی تاشو نوبیا

شرکت نوبیا امروز با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو، از رونمایی قریب‌الوقوع اولین گوشی تاشو خود خبر داد. پوستر رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت نوبیا، نشان می‌دهد که این گوشی دارای طراحی تاشو عمودی با نمایشگر خارجی دایره‌ای شکل و ظاهری جمع و جور و کوچک خواهد بود.

اولین گوشی تاشو نوبیا
Nubia Flip 5G

این طراحی دقیقا منعکس‌کننده گوشی تاشو لیبرو فلیپ از برند ZTE است که اخیرا معرفی شده؛ از این رو گفته می‌شود که به احتمال زیاد Nubia Flip 5G یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی تاشو زدتی‌ای برای عرضه در بازار جهانی خواهد بود.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با این گوشی بهتر است که مروری بر مشخصات لیبرو فلیپ داشته باشیم. این گوشی دارای یک صفحه نمایش اصلی 6.9 اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و یک صفحه نمایش ثانویه 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 پیکسل است.

این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام قدرت می‌گیرد و از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. متأسفانه، این شرکت همچنان از سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری ZTE استفاده می‌کند. البته امیدواریم که نوبیا فلیپ فایوجی در زمان عرضه سیستم عامل اندروید 14 را اجرا کند.

اگر از این نکته منفی چشم پوشی کنیم، به ویژگی‌های مثبت و خاصی می‌رسیم که ZTE در Libreo Flip قرار داده است. برای مثال، کاربران می‌توانند آیتم‌های منو را در هر دو طرف صفحه تاشو قرار دهند. پشتیبانی صفحه نمایش خارجی از طیف وسیعی از عملکردها، از جمله استفاده از دوربین برای گرفتن تصاویر سلفی، ردیابی گام‌ها، به‌روزرسانی آب و هوا و کنترل پخش موسیقی مورد دیگری است که در دیگر محصولات تاشو دیده نمی‌شود.

در بخش تصویربرداری، این گوشی به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. منبع تغذیه یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

با وجود شباهت‌های بسیار به ZTE Libero Flip، نوبیا Flip 5G گواهینامه‌های خاص خود از جمله گواهی IMEI و گواهی 3C را دریافت کرده است. جزئیات بیشتر درباره مشخصات، بازارهای هدف و قیمت Nubia Flip 5G احتمالا در رویداد معرفی MWC فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین گوشی تاشو نوبیا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر