coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصویری از قاب هواوی P70 لو رفت؛ خبری از طراحی تکراری نیست

اخیرا تصویری از قاب هواوی P70 منتشر شده و طراحی منحصر به‌فرد چیدمان دوربین این گوشی را لو داده است که احتمالا دارای یک طرح camera Deco خواهد بود.

این چیدمان نسبت به طراحی دوربین جزیره‌ای سری P60 که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تفاوت زیادی دارد. برخی شایعات مدعی شده‌اند که دوربین هواوی P70 از حسگر OV50H یا IMX989 استفاده خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ببینید: تصویری از قاب هواوی P70 لو رفت [+ مشخصات احتمالی]

تصویر کیس هواوی پی 70 را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تصویری از قاب هواوی P70 لو رفت؛ خبری از طراحی تکراری نیست

انتظار می‌رود سری P70 به پردازنده Kirin 9xxx مجهز شوند و احتمالا بین مدل‌های استاندارد و پیشرفته، تفاوت‌هایی در فرکانس تراشه وجود داشته باشد.

شایعات حاکی از این است که این سری با دو گزینه صفحه نمایش ارائه می‌شود: صفحه نمایش 6.58 یا 6.8 اینچی با پنل 2.5D 1.5K LTPO.

سیستم دوربین نقطه قوت این گوشی است که حاوی حسگر OV50H یا IMX989 با دهانه متغیر فیزیکی، همراه با یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ 4x 50 مگاپیکسل خواهد بود.

ممکن است سری P70 فناوری ارتباطی ماهواره‌ای جدیدی را معرفی کرده و قابلیت‌های خود را گسترش دهد. هرچند هیچ تأیید رسمی وجود ندارد، اما گزارش‌های اخیر به عرضه این سری در اواخر مارس اشاره داشته‌اند.

قیمت سری هواوی P70 هنوز مشخص نیست اما اگر هوآوی P60 Art که در سال گذشته منتشر شد را به عنوان یک نقطه مرجع در نظر بگیریم، احتمالا این گوشی با قیمت کمتر از 8,988 یوان (حدود 1,340 دلار) عرضه نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی گوشی هواوی P70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر