coinex
راهنمای خرید تکراتو

رنگ‌بندی گلکسی Z Fold6 و گلکسی Z Flip6 فاش شد

اخباری منتشر شده که نشان می‌دهند رنگ‌بندی گلکسی Z Fold6 و گلکسی Z Flip6 مشخص شده‌اند. به گفته‌‌ی راس یانگ، یکی از کارشناسان صنعت نمایشگر، احتمالا امسال اولین سالی خواهد بود که گلکسی Z Fold 6 در رنگ صورتی عرضه می‌شود.

اخبار به بیرون درز کرده که می‌گویند  گلکسی زد فولد 6 که یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ است در سه رنگ آبی تیره، صورتی روشن و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2024

رنگ‌بندی گلکسی Z Fold6 و گلکسی Z Flip6

در کنار گلکسی زد فولد 6، یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سامسونگ را به نام گلکسی زد فلیپ 6 را داریم که قرار است در رنگ‌های آبی روشن، سبز روشن، نقره‌ای و زرد عرضه شود. البته این موضوع چندان برای این مدل از گوشی سامسونگ غیر منتظره نیست، چراکه معمولا سری فلیپ معمولا در رنگ‌های متنوع‌تری ارائه می‌شوند.

قرار است این دو گوشی در اوائل ژوئیه یا نزدیک به آگوشت عرضه شوند. شایعه‌های دیگری نیز منتشر شده که می‌گویند Galaxy Z Fold6   احتمالا کمی مربع‌تر و صفحه نمایش پوششی آن عریض‌تر شود.

بعلاوه اخبار دیگری نیز وجود دارند که به امکان تجهیز Galaxy Z Fold6 Ultra  به دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 و حتی یک اسلات قلم S که در حال ساخت است اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را در خصوص رنگ‌بندی گلکسی Z Fold6 و گلکسی Z Flip6 با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر