;
coinex

عدم پشتیبانی گلکسی رینگ از آیفون ؛ جواب منفی سامسونگ به اکوسیستم اپل!

طبق شایعات، ظاهرا سامسونگ برنامه‌ای برای پشتیبانی حلقه هوشمند جدیدش از محصولات اپل نداشته و احتمالا این موضوع باعث عدم پشتیبانی گلکسی رینگ از آیفون شود.

سامسونگ سرانجام این هفته در کنگره جهانی موبایل 2024 حلقه گلکسی را به نمایش گذاشت و همانطور که انتظار دارید، هیجان زیادی برای این دستگاه وجود دارد. از آنجایی که این یک دستگاه سامسونگی است، می‌توانید مطمئن باشید که با گوشی‌های گلکسی به بهترین شکل ممکن تعامل خواهد داشت، اما در مورد کسانی که از برندهای دیگر نظیر اپل استفاده می‌کنند چطور؟ خب، باید بگوییم که سامسونگ آب پاکی را روی دست کاربران آیفون ریخته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عدم پشتیبانی گلکسی رینگ از آیفون

به نظر می‌رسد که گلکسی رینگ از آیفون پشتیبانی نخواهد کرد. بنابراین اگر می‌خواهید از یک حلقه هوشمند با آیفون خود استفاده کنید، از آنجایی که اپل در حال حاضر به سراغ این بخش از بازار پوشیدنی‌ها نرفته، باید یا حلقه‌ای را انتخاب کنید که گلکسی رینگ نباشد یا منتظر بمانید تا اپل آن را معرفی کند.

معاون سامسونگ Hon Pak در رونمایی از گلکسی رینگ در MWC فاش کرد که این شرکت در تلاش است تا از دستگاه‌های اندرویدی غیر گلکسی پشتیبانی کند. هنگامی که از او در مورد پشتیبانی از iOS پرسیده شد، او گفت: “ما چالش iOS/Android را می‌شناسیم و در نهایت امیدواریم دستگاه های ما به گونه ای باشند که مردم مایل به تعویض اکوسیستم خود باشند.”

Samsung Galaxy Ring is coming: What we know and what we want to see

واضح است که سامسونگ حلقه هوشمند خود را فرصتی برای آوردن بیشتر کاربران اپل به اکوسیستم خود می‌داند. این شرکت می‌خواهد از کنجکاوی موجود برای Galaxy Ring استفاده کند تا کاربران اپل، حداقل آن‌هایی که کاملاً در اکوسیستم آن قفل نشده‌اند، برای امتحان کردن دستگاه‌های Android و Samsung از محصولات این شرکت استفاده کنند. این تا حدودی در مورد گوشی‌های تاشو این شرکت اتفاق افتاده است، بنابراین هیچ ضرری برای امتحان کردن همین موضوع در مورد Ring نیز وجود ندارد.

همچنین در طول جلسه مشخص شد که کوچکترین اندازه حلقه گلکسی دارای باتری 14 میلی آمپر ساعتی است در حالی که بزرگترین سایز دارای باتری 21.5 میلی آمپر ساعتی است. این شرکت قبلاً گفته بود که می‌توانیم عمر باتری تا 9 روز را انتظار داشته باشیم، اما بدیهی است که این ادعا باید مورد آزمایش قرار گیرد.

سامسونگ هنوز زمان دقیق رونمایی از حلقه گلکسی را تایید نکرده است. پیشتر گزارش دادیم که رویداد Unpacked بعدی سامسونگ در ماه جولای برگزار خواهد شد. احتمال زیادی وجود دارد که معرفی گلکسی رینگ در آن زمان اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عدم پشتیبانی گلکسی رینگ از آیفون چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر