;
coinex

ویژگی انتقال تماس به Google اضافه خواهد شد

بر اساس اخبار منتشر شده گوگل قصد دارد ویژگی انتقال تماس را ارائه دهد اما احتمالا این قابلیت به Google Meet افزوده خواهد شد.

قابلیت گروه‌بندی و اشتراک گذاری رمزهای عبور وای فای، هات اسپات و جابجایی تماس‌های تصویری بین دستگاه‌های اندرویدی مدتی است که شایعه شده. با این حال، شواهد جدید نشان می‌دهند که ویژگی انتقال تماس ویدیویی ممکن است فقط به برنامه Google Meet اضافه شود.

بیشتر بخوانید: بایدن لایحه ممنوعیت تیک تاک را امضا می‌کند

قابلیت انتقال تماس همانطور که از نامش مشخص است به شما اجازه می‌دهد دستگاه‌هایی که با یک حساب گوگل وارد شده‌اند را به یکدیگر پیوند داده و اشتراک‌گذاری بی‌وقفه بین دستگاهی را تجربه کنید. اخیراً یک تحلیل از کد پایه این ویژگی توسط Android Authority، اطلاعات بیشتری درباره چگونگی کارکرد احتمالی آن را بیان کرد.

در نگاه اول به نظر می‌رسید این قابلیت از قبل وجود داشته و اکنون فقط اسمش تغییر پیدا کرده حتی در نسخه قبلی سرویس‌های Google Play (نسخه24.06.12) مشاور معروف AssembleDebug با فعال کردن برخی ازگزینه های مخفی، ارجاعاتی به آن پیدا کرد. در آخرین نسخه ارائه شده نیز به وجود قابلیتی به نام Call Cast اشاره شده بود اما به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و یکی از آنها وظیفه انتقال تماس تصویری و دیگری صوتی را بر عهده دارد.

در آخرین تحقیقات انجام شده مشخص شد که این برنامه تاکنون فقط به Google Meet افزوده شده؛ این بدان معناست که سایر برنامه های تماس های ویدئویی مانند Zoom و Microsoft Teams  نیز اضافه خواهد شد.

هنوز زمان عرضه عمومی این قابلیت مشخص نیست اما این موضوع می‌تواند برای کسانی است که از چندین تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی استفاده می‌کنند، یک تغییر اساسی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویژگی انتقال تماس گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر