;
coinex

مایکروسافت ابزار Generative Erase را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد

مایکروسافت در زمینه ویرایش عکس، ابزار Generative Erase را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد و با این کار گام‌های بلندتری برداشته است.

این ابزار کارآمد که به برنامه عکس‌ ویندوز اضافه شده، به شما امکان حذف اشیا اضافه را از عکس می‌دهد. برای مثال، حین عکس گرفتن شخصی وارد عکس شما می‌شود و یا اشیا مزاحمی در عکس وجود دارند که ترجیح می‌دهید آنها را حذف کنید. با این ابزار AI، می‌توانید به راحتی آنها را از عکس خود پاک کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مایکروسافت ابزار Generative Erase را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد

اگرچه این ابزار همانند Magic Eraser کارآیی بالایی ندارد، اما می‌تواند کار شما را راه‌ بیاندازد. مایکروسافت این ابزار را نه تنها برای کاربران ویندوز 11، بلکه برای افرادی که از دستگاه‌های ویندوز 10 و ویندوز 11 با پردازنده Arm64 استفاده می‌کنند، نیز عرضه می‌کند. هدف از این کار، دسترسی کاربران ویندوز به ابزارهای ویرایش قدرتمند است.

مایکروسافت ابزار Generative Erase را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد

در حال حاضر، این ویژگی در دست کاربران Windows Insiders بوده که قبل از عرضه گسترده این ابزار، آن را تست می‌کنند. این کاربران کسانی هستند که امکانات Generative Erase را به همراه سایر ویژگی‌های ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی امتحان می‌کنند.

همچنین، یک ابزار حذف پس‌زمینه نیز در این میان وجود دارد که گزینه‌های بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند. هرچه بیشتر جلو می‌رویم، هوش مصنوعی بیشتر وارد زندگی و عادات ما می‌شود. با اضافه شدن Generative erase به برنامه عکس مایکروسافت، ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس به شکلی کاربرپسندتر و گسترده‌تر در دسترس قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ابزار Generative Erase چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر